Tuesday, March 4, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Καθαρής Δευτέρας, χωρίς πέταγμα του αετού, λόγω βροχής στην
Αττική Γη από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό και ας βρέχει συνεχώς χωρίς διακοπή. Νωρίς ξύπνησα
και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την βροχή της Καθαρής Δευτέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους. Η βροχή λίγο μετά τις οκτώ συνεχίζει να
πέφτει χωρίς διακοπή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν με πρωινά τιτιβίσματα. Σκούπισα τα
μπαλκόνια, τακτοποίησα τις γλάστρες, άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες να μπει ο ανοιξιάτικος
αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την
κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια και ένα ακτινίδιο για πρωινό και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι
παρέα με την ανοιξιάτικη βροχή να πέφτει χωρίς διακοπή. Δέκα η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα
μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα πρωινή ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Η βροχή συνεχίζει να πέφτει χωρίς διακοπή. Καθαρή Δευτέρα χωρίς
πέταγμα του αετού. Από τις σπάνιες περιπτώσεις. Σήμερα δεν βλέπω να βγαίνω για βόλτα προς
πλατεία η παραλία. Η ώρα πήγε λίγο πριν τις δώδεκα και εξακολουθεί να βρέχει χωρίς διακοπή.
Ακούω και γράφω τραγούδια και μουσική από τις μουσικές σελίδες. Πριν τις μία ντύθηκα κατάλληλα, πήρα την ομπρέλα μου και βγήκα να πάω μέχρι το Μαγειρείο της Ελένης να πάρω
λίγο φαγητό για σήμερα και αύριο. Πετάχτηκα και μέχρι το παραδοσιακό, παρ όλο που έβρεχε
συνέχεια, ψώνισα ταραμοσαλάτα και ντολμαδάκια γιαλαντζί και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο
μεριά με την ομπρέλα παρέα για φαγητό. Επιστροφή σπίτι., τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
Φακές σαλάτα, ταραμοσαλάτα, ντολμαδάκια γιαλαντζί, πατάτες φούρνου, λαγάνα και ένα ποτήρι
ροζέ κρασί Νεμέας βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Η βροχή
συνεχίζει να πέφτει χωρίς διακοπή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Η βροχή σταμάτησε επιτέλους. Φάνηκαν τα χρώματα
της δύσης στον Αττικό ουρανό. Έξω όλα είναι βρεμένα, έχει υγρασία πολύ και ψύχρα αρκετή.
Χρειάζεται προσοχή για να αποφύγουμε το συνάχι. Ήπια δυο γουλιές καφέ, μπήκα στο Ίντερνετ,
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα για την Ουκρανία, τα αθλητικά και κάνω
ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο πριν τις οκτώ έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την
βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού και συνέχισα την ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ
η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι παρέα με καφέ, λίγη
τηλεόραση για ενημέρωση, διάβασμα, γράψιμο στο Ίντερνετ, άκουσμα μουσικής και τραγουδιών
από τις μουσικές σελίδες. Σήμερα δεν θα βγω θα μείνω σπίτι να περάσω την βραδιά μου.
Έτσι και έγινε. Όμορφα είναι και στο σπίτι να περνάς τα βράδια σου, με ησυχία και ζεστασιά μέχρι
ν αρχίσει να καλοκαιριάζει σιγά σιγά. Έτσι πέρασα την σημερινή μέρα και την βραδιά. Αύριο
πάλι θα πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με όμορφο ανοιξιάτικο καιρό......

No comments:

Post a Comment