Friday, March 14, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης, Ανοιξιάτικο με ήλιο και καλό καιρό από το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με ανοιξιάτικο καιρό. Αφήσαμε πίσω το χειμώνα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με όμορφο, ηλιόλουστο, ανοιξιάτικο πρωινό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
της ανοιξιάτικης μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Φρόντισα τα καναρίνια, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της μέρας,
ο αέρας και ο ανοιξιάτικος ήλιος, για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Ήπια δυο γουλιές καφέ
έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα για πρωινό και έβαλα στα καναρίνια από λίγο μπρόκολο
και ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Λίγο πριν τις δέκα πετάχτηκα μέχρι την μικροβιολόγο μου που
είναι εδώ κοντά και μου πήρε αίμα για εξέταση ΙΝR. Επιστροφή σπίτι, ήπια λίγο καφέ, έφαγα
ένα ακτινίδιο και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έγραψα λίγο στη σελίδα μου τα καθημερινά και στην σελίδα μου το Ημερολόγιο Γέφυρας και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι.
Πετάχτηκα για λίγο στο φαρμακείο και παράγγειλα να μου φέρουν την ένεση που κάνω κάθε
τρεις μήνες για τον καρκίνο του προστάτη. Μου την γράφει κάθε τρίμηνο και μου την κάνει
ο γιατρός μου ο Ουρολόγος. Είχα πάει χθες το βράδυ και με είδε και μου έκανε και την ένεση.
Μου έκανε εξέταση προστάτη, ήπαρ και νεφρών με υπέρηχο. Με βρήκε μια χαρά. Είναι πολύ
ευχαριστημένος. Καλή συνέχεια στη ζωή, συντροφιά με πρόληψη, που είναι το πιο σημαντικό για
καλή ποιότητα ζωής. Μακάρι να πάνε όλα καλά μέχρι το τέλος. Πολύ όμορφη η μέρα η σημερινή
πραγματικά ανοιξιάτικη. Του χρόνου πάλι χειμώνας. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος για να βγω να πάω
την βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία λόγω
της καλοκαιρίας. Πήγα πλατεία και περνώντας από την στάση του Τραμ αγόρασα λίγα εισιτήρια
για να έχω, για τις μετακινήσεις μου. Ένα πακέτο των δέκα που έχει και ένα εισιτήριο για δώρο.
Αρκετός κόσμος στην πλατεία, κάνει την βόλτα του, τις δουλειές του, τα ψώνια του και κάθεται
σε κάποιο από τα πολλά καφέ να πιει τον καφέ του. Αγόρασα ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης και
τρώγοντας το έκανα την βόλτα μου και κάθισα λίγο στην πολύ όμορφη πλατεία. Ψώνισα από το
μανάβικο της πλατείας λίγα φασολάκια φρέσκα, καθαρισμένα και κομμένα, έτοιμα για μαγείρεμα.
Μόνο καλό πλύσιμο χρειάζονται. Πέρασα από τον Βενέτη μια βόλτα και επέστρεψα για σπίτι.
Στην επιστροφή πέρασα, από το μαγειρείο της Ελένης, που είναι στο μεγάλο δρόμο, στη γειτονιά
μου και πήρα από μια μερίδα ρεβίθια του φούρνου και μια μερίδα γιουβέτσι και επέστρεψα σπίτι.
Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού γιατί
είχαν φάει τα προηγούμενα και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο, φασολάκια φρέσκα, σαλάτα, με τυρί, λίγα ρεβίθια φούρνου, για μεζέ, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα
τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση.
Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά
και συνέχισα το απόγευμα μου μπαίνοντας στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα
την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο πριν τις οκτώ
ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και ντύθηκα για να βγω να πάω τους δικούς μου για να δω και να
κάνω και την βόλτα μου. Βγήκα , πήγα στους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια
ένα καφέ μικρό, έφαγα και λίγο γλυκό περγαμόντο, που είχα φτιάξει η αδελφή μου, είπαμε τα καθημερινά και επέστρεψα σπίτι κάνοντας την βόλτα μου από τους δρόμους της γειτονιάς.
Επιστροφή σπίτι, κάθισα και είδα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ το τέλος των ειδήσεων και τον καιρό,
έκλεισα την τηλεόραση λίγο μετά τις δέκα και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω την βραδιά.
Έφαγα λίγο γιαούρτι με περγαμόντο που μου έδωσε η αδελφή μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και νερό
και έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και συνέχισα με ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών και της σελίδας μου τα καθημερινά της καθημερινότητας. Έτσι
πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη.....

No comments:

Post a Comment