Sunday, March 16, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, πραγματικό Ανοιξιάτικο, ηλιόλουστο με μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με αρώματα ανοιξιάτικα και λιακάδα μοναδική.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον Ανοιξιάτικο καιρό.
Ο χειμώνας έμεινε πίσω, πάει στο άλλο ημισφαίριο. Του χρόνου πάλι χειμώνας στην Αττική Γη.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
της μέρας και του ανοιξιάτικου ήλιου. Τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι και οκτώ η ώρα
ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα τις πρωινές δουλειές. Φρόντισα τα
καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και
άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει ο ήλιος, το φως της μέρας και ο αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Άνοιξη σήμερα πραγματική. Όλες οι γλάστρες μου, ανθίζουν σιγά
σιγά, καθημερινά. Είναι μοναδική εποχή η άνοιξη. Όμως κάθε εποχή έχει την ομορφιά της, την
δικιά της μοναδικότητα. Λίγο μετά τις δέκα έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με λίγο γάλα για
πρωινό, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ συνεχίζοντας το πρωινό μου στο σπίτι.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Όμορφο Σαββατιάτικο πρωινό για βόλτα, ψώνια και καφέ στην πλατεία η και παραλία με το Τραμ. Όμορφα είναι σήμερα μια βόλτα μέχρι την Ακρόπολη και στα δρομάκια της
Πλάκας και μετά καφέ Θησείο η Μοναστηράκι. Όμορφη εποχή και για φωτογραφίες ανοιξιάτικες.
Την έχω έτοιμη την μηχανή την φωτογραφική. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά για να κάνω την βόλτα μου. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά, παρέα με την ανοιξιάτικη λιακάδα πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία λόγω
καλοκαιρίας. Γεμάτη η πλατεία σήμερα λόγω της ανοιξιάτικης καλοκαιρίας. Όλα γεμάτα, η βόλτα,
η πλατεία και όλα τα καφέ γύρω από την πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, ψώνισα κάτι λίγα που ήθελα και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Επιστροφή λίγο μετά τις μία. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
γιουβέτσι με παρμεζάνα, λίγους γίγαντες για μεζέ, σαλάτα κουνουπίδι, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, μάζεψα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα πιατικά.
Μετά τις έξη, ήπια λίγες γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
διάβασα την επικαιρότητα και έκανα λίγη ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές. Λίγο μετά
τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού.
Πριν τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και ντύθηκα για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου
για να δω. Βγήκα, πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο και πήγα στους δικούς μου. Κάθισα μέχρι λίγο
μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά, μου έδωσαν λίγη κομπόστα μήλου και
έφυγα επιστρέφοντας σπίτι, κάνοντας και την βόλτα μου, για να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή
σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ και έκατσα και είδα στον ΣΚΑΪ τα νέα και, τα αθλητικά και τον καιρό.
Έκλεισα την τηλεόραση, έφαγα ένα γιαούρτη μαζί με λίγη κομπόστα μήλο και μπήκα στο Ίντερνετ
διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου. Έτσι πέρασα την μέρα
και την Σαββατιάτικη βραδιά μου μέχρι τα μεσάνυχτα. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί
λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό, Κυριακής, ανοιξιάτικο ηλιόλουστο με μπονάτσα.....

No comments:

Post a Comment