Sunday, March 9, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Ανοιξιάτικο Σαββάτου με ήλιο και συννεφιά ανοιξιάτικη.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με ανοιξιάτικο καιρό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με ανοιξιάτικο καιρό. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του
ανοιξιάτικου ήλιου και τα τακτοποίησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Έφτιαξα τον καφέ
μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Φρόντισα
τα καναρίνια, σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, άνοιξα
τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της μέρας, ο αέρας και ο ήλιος για ν αλλάξει του σπιτιού
η ατμόσφαιρα. Δέκα η ώρα ήπια δυο γουλιές καφέ, συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα,
έφαγα ένα ακτινίδιο, ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα για πρωινό και συνέχισα τις δουλειές
του σπιτιού. Λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη η μέρα με λίγη
συννεφιά και ήλιο πιο πολύ ανοιξιάτικο. Λίγο μετά τις έντεκα ξυρίστηκα, έπλυνα το κεφάλι μου
και συνέχισα την ενημέρωση της σελίδας μου τα Καθημερινά. 12 η ώρα και έτοιμος, ντυμένος
κατάλληλα για να βγω την βόλτα μου την πρωινή προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Βγήκα
πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός
κόσμος από και προς πλατεία. Σάββατο σήμερα και καλός ο καιρός ανοιξιάτικος. Όλοι βγήκαν για
βόλτα πλατεία ψώνια και καφέ. Πολύς κόσμος στην πλατεία. Όλα τα καφέ γύρω από την πλατεία
γεμάτα με παρέες που πίνουν τον καφέ τους. Γεμάτη η πλατεία από αυτούς που κάθονται και απολαμβάνουν την ομορφιά της μέρας και τις πλατείας. Γεμάτος ο Βενέτης από πελάτες που ψωνίζουν και κάτι παίρνουν για το σπίτι και για το χέρι και τρώνε στην βόλτα τους στην πλατεία.
Ακόμα και καφέ παίρνουν και τον πίνουν καθισμένοι σε κάποιο παγκάκι της πλατείας. Ψώνισα
και εγώ λίγο ψωμί από τον Βενέτη, είπα ένα γεια στα παιδιά και επέστρεψα σπίτι. Στην επιστροφή
πέρασα από το μαγειρείο της Ελένης που είναι στη γειτονιά μου, ψώνισα λίγες πατάτες φούρνου
και γύρισα σπίτι για να ετοιμάσω φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από ένα
φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα ένα πιάτο πατάτες φούρνου με λίγες φέτες κρέας, Νουά, σαλάτα
κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και είδα πως είναι ο καιρός τώρα το
απόγευμα. Λίγη συννεφιά με όμορφα χρώματα της δύσης στον Αττικό ουρανό. Σαν ζωγραφιά.
Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους
στην ζεστασιά και στη ησυχία του σπιτιού. Σήμερα δεν θα βγω για βόλτα βραδινή, θα μείνω σπίτι
για γράψιμο, διάβασμα, ενημέρωση των σελίδων μου και παρακολούθηση τα αθλητικά. Οκτώ
η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι. παρακολουθώ στίβο
από το Παγκόσμιο κλειστού στίβου στην Πολωνία από την ΔΤ. Στο Ίντερνετ διαβάζω τον αγώνα
για την Super League του Παναθηναϊκού με τον Άρη. Τελικά κέρδισε ο Παναθηναϊκός με 4-1.
Μπράβο στον Παναθηναϊκό για τον θρίαμβο επί του Άρη, που στα σίγουρα πέφτει κατηγορία.
Παγκόσμιο κλειστού στίβου στο Σόποτ της Πολωνίας. Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Κώστας Φιλιππίδης στο άλμα επί κοντώ. Έτσι πέρασα την μέρα μου και την Σαββατιάτικη βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη.....


No comments:

Post a Comment