Sunday, March 2, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του καινούργιου μήνα. Καλή Άνοιξη.
Καλό πρωινό με Άνοιξη και βροχή από νωρίς το πρωινό. Καλή συνέχεια.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με την Ανοιξιάτικη βροχή και τον καινούργιο μήνα.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας
και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ο Αττικός ουρανός είναι κλειστός με σύννεφα της βροχής και βρέχει
συνεχώς χωρίς διακοπή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια και
τακτοποίησα τις γλάστρες. Άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες να μπει η μέρα και ο αέρας της
άνοιξης στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο μετά τις εννιά συμμάζεψα το
σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα και έφαγα ένα μπολ, Corn Flakes με γάλα. Η βροχή συνεχίζει
να πέφτει χωρίς διακοπή. Μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Σήμερα θα βρέχει όλη μέρα και έτσι θα μείνω
σπίτι παρέα με γράψιμο, διάβασμα, ενημέρωση των σελίδων μου και άκουσμα μουσικής και τραγουδιών από τις μουσικές σελίδες. Δώδεκα η ώρα και συνεχίζει να βρέχει χωρίς διακοπή.
Λίγο μετά τις δώδεκα, έκοψε λίγο η βροχή και βγήκα με την ομπρέλα στο χέρι και πήγα στα
γρήγορα μέχρι το τυράδικο της γειτονιάς και πήρα λίγο τυρί, ανθότυρο που τρώω πάντα μαζί
με το μεσημεριανό φαγητό. Γεμάτο το τυράδικο. Όλοι περίμεναν να ψωνίσουν για το τριήμερο.
Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από το ψαράδικο και έριξα μια ματιά. Και εδώ κόσμος πολύς
περίμενε να πάρει ψαρικά για το τριήμερο. Επέστρεψα στα γρήγορα σπίτι γιατί άρχισε πάλι να
βρέχει κανονικά. Τακτοποίησα το τυρί, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο
τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο με λίγο στιφάδο, το τελευταίο, σαλάτα
κουνουπίδι με λίγο τυρί, ελιές, ένα αυγό σφιχτό μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
ροζέ κρασί βαρελίσιο από του Μακρή στον Χολαργό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα
έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μέχρι τις έξη.
Η βροχή συνεχίζει να πέφτει χωρίς διακοπή. Έχει και ψύχρα αρκετή μαζί με την υγρασία γιατί
όλα είναι βρεμένα. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια
μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στον καιρό
που εξακολουθεί ακόμα η γενική συννεφιά και η βροχή, είδα και τα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές
καφέ μπήκα στο Ίντερνετ έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και όλα
τα αθλητικά μέχρι στιγμής, κάνοντας ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών, της
σελίδας μου, τα Καθημερινά και της σελίδας μου στο FaceBook. Λίγο πριν τις οκτώ και βρέχει
συνεχώς. Συννεφιασμένος ο Αττικός ουρανός και μπονάτσα. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά,
έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά στη ζεστασιά του σπιτιού και συνέχισα στο
σπίτι την βραδιά παρακολουθώντας τα αθλητικά του Σαββάτου. Ενημέρωσα τις σελίδες μου
και πήγα να δω τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ λίγο μετά τις εννιά. Στην Ουκρανία πολύ άσχημη
η κατάσταση, προσπαθούν να αποφύγουν τον πόλεμο Ρωσία Ουκρανία. Όλες οι επόμενες μέρες
θα είναι με βροχή σε όλη την Ελλάδα χωρίς κρύο γιατί θα έχει Νοτιάδες. Δέκα η ώρα έκλεισα
την τηλεόραση και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δεν βρέχει αλλά έχει συννεφιά της
βροχής στον Αττικό ουρανό. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς
το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη.....

No comments:

Post a Comment