Thursday, March 27, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης, ανοιξιάτικο, με λιακάδα και καλό καιρό στην Αττική Γη.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με ήλιο παρέα με τα χρώματα και τα αρώματα
της άνοιξης. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, γιατί μεγάλωσε η μέρα
αρκετά και ανατέλλει ο ήλιος όλο και πιο νωρίς κάθε πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα
τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους. Αυτά με περιμένουν υπομονετικά κάθε πρωί. Για να τα φροντίσω. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνεχίζω στο σπίτι
το πρωινό. Φρόντισα τα καναρίνια, σκούπισα τα μπαλκόνια και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν
στο σπίτι το φως της μέρας, ο ήλιος και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, μάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα, το δωμάτιό μου, το γραφείο μου και την κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια το γάλα μου για πρωινό και ντύθηκα για να βγω, λίγο
μετά τις εννιά για να πάω στην Παθολόγο μου, την Παρασκευή να μου γράψει τα φάρμακα για
τους επόμενους τρεις μήνες, γιατί αρχίζουν απεργία οι Φαρμακοποιοί από αύριο. Βγήκα λίγο μετά
τις εννιά, πήγα στην Παθολόγο μου, μου έγραψε στα γρήγορα τα φάρμακα και πήγα να τα πάρω
στο φαρμακείο της γειτονιάς μου. Δεν είχε κόσμο καθόλου και τα τακτοποίησα όλα μια χαρά.
Θα περάσω να τα πάρω τα φάρμακα, στις δυο η ώρα. Θα τα έχουν έτοιμα. Είναι τα φάρμακα για
τον επόμενο μήνα. Τέλειωσα με τα φάρμακα και επιστροφή στο σπίτι. Μετά τις δέκα ετοίμασα
ότι χρειάζεται για να μαγειρέψω μια κούπα φακές, μοναδικές. Τις καθάρισα, στα γρήγορα, τις
ξέπλυνα και τις έβαλα να πάρουν λίγες βράσεις σε μπόλικο νερό. Τις στράγγισα, τις έβαλα στην
κατσαρόλα με άλλο ζεστό νερό να τις σκεπάζει, έβαλα λάδι, ένα κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 2 φύλλα
δάφνη, σκόρδο, πελτέ, ντομάτες ώριμες ψιλοκομμένες, αλάτι και πιπέρι, σκέπασα την κατσαρόλα
και άφησα να σιγοβράσουν οι φακές και να χυλώσουν. Σιγανό μαγείρεμα είναι το μυστικό. Λίγο
μετά τις έντεκα έτοιμες οι φακές, καλό ψημένες και νόστιμες. Στη διάρκεια του μαγειρέματος
μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα λίγη
ενημέρωσα των σελίδων μου. Πρόσεχα κάθε τόσο και τις φακές αν όλα πάνε καλά. Μετά τις
δώδεκα έτοιμος για να βγω την βόλτα μου και αν χρειαστώ να κάνω λίγα ψώνια. Βγήκα και από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Σήμερα έχουμε και λαϊκή στην γειτονιά μου, θα περάσω μια
βόλτα να ρίξω μια ματιά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία, λόγο λαϊκής αγοράς και καλοκαιρίας. Οι πιο πολλοί κρατάνε καροτσάκια για τα ψώνια. Πήγα πλατεία έκανα την βόλτα μου
κάθισα λίγο για ένα μικρό καφέ και πήγα μέχρι τη λαϊκή αγορά. Ψώνισα, από λίγα κρεμμύδια,
πατάτες και λεμόνια και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για ν αφήσω τα ψώνια. Επιστροφή
σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και ετοίμασα για φαγητό. Δύο η ώρα πετάχτηκα στο Φαρμακείο μας
και πήρα τα φάρμακα του επόμενου μήνα που μου τα είχαν έτοιμα. Τους ευχαρίστησα και γύρισα
σπίτι να συνεχίσω την ετοιμασία για φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα με
ελιές και λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση του μεσημεριού. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έριξα στα καναρίνια μια ματιά, έπλυνα τα πιατικά και συγύρισα την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ, μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω το απόγεμα μου
στο σπίτι. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφο το απόγευμα, με τα χρώματα της δύσης του ήλιου, να
ζωγραφίζουν στον Αττικό ουρανό. Επτά και μισή, έβαλα τα καναρίνια μέσα να περάσουν την
βραδιά τους μέχρι το ξημέρωμα τις καινούργιας ημέρας. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Σήμερα δεν θα βγω βόλτα βραδινή. Θα κάτσω μέσα για να παρακολουθήσω ποδόσφαιρο. Έχει
Super League. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Όλα πήγαν καλά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη που φεύγει σιγά, σιγά.

No comments:

Post a Comment