Saturday, March 22, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό, Παρασκευής, ανοιξιάτικο, με λιακάδα και μπονάτσα από το πρωινό.
Καλό πρωινό με τα χρώματα της άνοιξης στον Αττικό ουρανό και της όμορφες μυρωδιές.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με τα χρώματα και τ αρώματα της άνοιξης, λίγο
πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα τα καναρίνια
έξω, στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι,
για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό
διπλό μέτριο. Φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα λίγο νερό
στις γλάστρες, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας
για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Όμορφη η σημερινή Παρασκευή, με λιακάδα , μπονάτσα
και ζέστη αρκετή από το πρωί. Έβαλα στα καναρίνια από ένα κομμάτι μπρόκολο και ένα φύλλο
μαρουλιού και μπήκα στο Ίντερνετ. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έντεκα
η ώρα, ντύθηκα και βγήκα να πάω με το Τραμ μέχρι τον Άγιο Δημήτρη για να δω την κόρη μου
και τον εγγονό μου. Πριν πάρω το Τραμ πήγα στο φωτογραφείο της γειτονιάς και έβγαλα μερικές
φωτογραφίες από το CD που τις είχα γράψει να τις κρατήσω για μένα και την αδελφή μου. Γιατί
το CD θα το αφήσω στην κόρη μου να το έχει. Τέλειωσα στα γρήγορα, πήρα το Τραμ και σε λίγα
λεπτά ήμουν στον Άγιο Δημήτρη και στο σπίτι της κόρης μου. Κάθισα μέχρι λίγο πριν τις μία,
ήπια ένα καφέ μικρό, έδωσα στην κόρη μου, το CD, με τις φωτογραφίες, είδα και τον εγγονό μου
και έφυγα για να επιστρέψω σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Πήρα το Τραμ και σε λίγο γύρισα
σπίτι. Ετοίμασα ένα πιάτο μοσχάρι κοκκινιστό με πατάτες, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα
χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και μπήκα στο Ίντερνετ
για να συνεχίσω το απόγεμα μου. Πολύ όμορφο και το σημερινό απόγευμα, με λιακάδα, καθαρό
ουρανό, μπονάτσα και τα χρώματα της δύσης του ήλιου να κοσμούν τον Αττικό Ουρανό. Ήπια
δυο γουλιές καφέ, έκανα ενημέρωση των σελίδων μου, οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά
και έτοιμος να βγω μια βόλτα, για να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Λίγο μετά τις οκτώ
βγήκα και πήγα στους δικούς μου. Κάθισα μέχρι τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα
καθημερινά, τους έδωσα τις φωτογραφίες του εγγονού που είχα βγάλει γι αυτούς και έφυγα για
να επιστρέψω σπίτι να συνεχίσω την βραδιά μου. Σήμερα παίζει μπάσκετ ο Ολυμπιακός στο
Σ.Ε.Φ με την Λαμποράλ για την Euroleague για την φάση των 16. Επιστροφή σπίτι, έκανα μια
κούπα, πράσινο τσάι και εννιά και μισή κάθισα να δω το Μπάσκετ, Ολυμπιακός – Λαμποράλ.
Πάει μια χαρά ο Ολυμπιακός. Θα κερδίσει οπωσδήποτε. Τελικό αποτέλεσμα, λίγο μετά έντεκα.
Ολυμπιακός – Λαμποράλ 89-59. καλή συνέχεια στις επιτυχίες. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη, με λιακάδα και ανοιξιάτικο καιρό.

No comments:

Post a Comment