Thursday, January 9, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης με λιακάδα χειμωνιάτικη και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με τον όμορφο χειμωνιάτικο ήλιο της Αττικής.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Άρχισε και μεγαλώνει η μέρα σιγά
σιγά και σταθερά και ο χειμώνας μένει πίσω. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Προσοχή στον Ιό της γρίπης.
Έβγαλα έξω, τα κανάρια, στο φως της μέρας και του χειμωνιάτικου ήλιου και τα τακτοποίησα στη
θέση τους, όπως κάθε πρωινό, στο απάνεμο μπαλκόνι. Είναι μια χαρά και κελαηδάνε και τα δυο
από νωρίς το πρωινό ενώ τσιμπολογάν συνεχώς. Άνοιξα τις τζαμόπορτες του σπιτιού να μπει ο ήλιος και η μέρα του Γενάρη για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια
συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα λίγα κριτσίνια και μισό κουλούρι
χθεσινό και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Δέκα η ώρα άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα λίγο τις σελίδες μου τις
καθημερινές. Λίγο πριν τις έντεκα ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω με το Τραμ μέχρι τον Νέο
Κόσμο για να δω την κόρη μου και τον εγγονό μου που σαράντισε. Κατέβηκα με μια τσάντα στο
χέρι με δώρα για τον εγγονό από τα ξαδέλφια μου, πήρα το Τραμ και σε λίγα λεπτά ήμουν στον
Νέο Κόσμο. Πήγα στο σπίτι. Κάθισα ήπια μια κούπα καφέ. Τους έδωσα τα δώρα για τον Μπέμπη
που μεγάλωσε και σαράντισε, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά, είδα τον μπέμπη που τον τάιζε
η κόρη μου και λίγο πριν τις μία τους χαιρέτησα όλους και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Πήρα
το Τραμ κατέβηκα πλατεία Νέα Σμύρνη, έκανα την βόλτα μου που σήμερα ήταν όμορφα με την
χειμωνιάτικη λιακάδα και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού
και ετοίμασα για φαγητό ένα πιάτο πατάτες φούρνου με κρέας, σαλάτα με τυρί και λίγες ελιές,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Άρχισε να
νυχτώνει όλο και πιο αργά. Σήμερα έξη η ώρα ήταν μέρα, απόγευμα κανονικό χειμωνιάτικο. Όλο
και μεγαλώνει η μέρα καθημερινά. Έπλυνα τα πιατικά και καθάρισα μια κούπα φακές να τις έχω
έτοιμες για αύριο που θα μαγειρέψω φακές για το επόμενο τετραήμερο. Ήπια δυο γουλιές καφέ,
άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα τα καθημερινά
και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Η ώρα πήγα επτά. Έβαλα μέσα στο σπίτι τα κανάρια
στη θέση τους, για να περάσουν την νύχτα στη ζεστασιά του σπιτιού, αν και έξω δεν έχει κρύο
ακόμη αρκετό. Μέσα όμως απολαμβάνουν την ησυχία του σπιτιού. Σήμερα δεν θα βγω, θα κάτσω
σπίτι να περάσω την βραδιά, με διάβασμα, γράψιμο, ενημέρωση των σελίδων μου, παρέα με μια κούπα τσάι πράσινο με μέλι, μουσική και τραγούδια. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και συνεχίζω
την βραδιά μου στο σπίτι. Παρέα με το Ίντερνετ ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές και την σελίδα μου στο face. Εννιά η ώρα άνοιξα την τηλεόραση στον ΣΚΑΪ και μέχρι λίγο μετά τις
δέκα είδα τα νέα της καθημερινότητας, τα αθλητικά και τον καιρό. Έκλεισα την τηλεόραση, έκανα
μια κούπα τσάι πράσινο με μέλι και συνεχίζω την βραδιά μου με διάβασμα της επικαιρότητας και ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, όπως κάθε πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με χειμωνιάτικη λιακάδα.
Καλό πρωινό....

No comments:

Post a Comment