Monday, January 27, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλή Κυριακή Χειμωνιάτικη με βροχή από το πρωί στην Αττική Γη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με συννεφιά της βροχής και βροχή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με βροχή από νωρίς το πρωί.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω στο φως της μέρας τα καναρίνια και τα τακτοποίησα στο
απάνεμο μπαλκόνι, στη θέση τους, όπως κάθε πρωινό. Τους έκανα την καθημερινή τακτοποίηση
για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει. Συννεφιά και σκοτεινιά σήμερα. Δεν πειράζει,
χειμώνας είναι και θα περάσει. Δυο μήνες ακόμα μέχρι τέλος του Μάρτη και μετά Άνοιξη και καλοκαίρι Ελληνικό. Όλα θα πάνε μια χαρά, όπως κάθε χρονιά. Δεν έχω παράπονο από την Αρχόντισσα την ζωή. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Ξεσκόνισα, συμμάζεψα το σπίτι
και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο, ήπια δυο γουλιές καφέ και το γάλα μου για
πρωινό και συνεχίζω τις δουλειές μου τις πρωινές. Λίγο μετά τις δέκα άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα
στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και συνεχίζω με ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και του FaceBook. Δώδεκα η ώρα. Πέρασε η ώρα
περιμένοντας να έρθει η αδελφή μου να με δει. Σήμερα δεν θα βγω για βόλτα Κυριακάτικη. Πάντως
πέρασε η συννεφιά και η βροχή. Βγήκε και ήλιος στον Αττικό ουρανό. Έγινε όμορφη η μέρα και αρκετά ζεστή για την εποχή. Στο κομπιούτερ ήμουν την ώρα που ήρθε η αδελφή μου. Μου έφερε
και φαγητό, για μεσημεριανό, μπάμιες με κοτόπουλο, μπόλικο. Κάθισε ήπιαμε καφέ είπαμε τα καθημερινά και πριν τις μία έφυγε για το σπίτι της. Φεύγοντας τις έδωσα λίγο φαγητό, χθεσινό, για
μεζέ, κεφτέδες με σάλτσα ντομάτας στην κατσαρόλα. Όμορφη η Κυριακή έγινε με ήλιο αρκετό
και ζέστη για την εποχή. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού
και ετοίμασα φαγητό σιγά σιγά μεσημεριανό. Ένα πιάτο μπάμιες με κοτόπουλο που μου έφερε
η αδελφή μου, μπόλικο, σαλάτα με τυρί και ένα αυγό βραστό, σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά τα
μεσημεριανά, τακτοποίησα το δωμάτιό μου και μπήκα στο Ίντερνετ πίνοντας δυο γουλιές καφέ.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα της σελίδες μου. Τα καναρίνια
κάθισαν στις γωνιές τους στα κλουβιά τους, γιατί άρχισε και σκοτεινιάζει σιγά σιγά. Λίγο πριν τις
επτά κατέβηκα για λίγο και πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών. Ανέβηκα στα γρήγορα
και συνέχισα το απόγευμα μου παρέα με την ενημέρωση των σελίδων μου. Σήμερα δεν θα βγω, θα
καθίσω σπίτι, γιατί έχω να παρακολουθήσω τα αθλητικά και αργότερα στις δέκα, να δω, μέχρι τα
μεσάνυχτα την Αθλητική Κυριακή στην ΔΤ. Λίγο μετά τις δέκα έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι
με μια κουταλιά μέλι και συνέχισα την παρακολούθηση τις αθλητικής Κυριακής και κατά διαστήματα την ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασα την Κυριακάτικη βραδιά σπίτι παρέα
με μια κούπα τσάι και τα αθλητικά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν
τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη.
Καλό πρωινό χειμωνιάτικο με κρύο αρκετό, συννεφιές, βροχές και χιόνια στα ορεινά.

No comments:

Post a Comment