Thursday, January 2, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό στην καινούργια Χρονιά 2014, που ξεπρόβαλε με χειμωνιάτικη
συννεφιά και σκοτεινιά. Καλή ανατολή στην καινούργια χρονιά με υγεία και ευτυχία, για
ένα καλύτερο κόσμο με μέλλον και κατανόηση από όλους για όλους. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα
το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό και σκοτεινιά. Βρέχει
σιγά σιγά και έχει κρύο αρκετό τώρα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια παρέα με την ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της πρώτης μέρας της καινούργιας χρονιάς για να περάσουν την πρώτη μέρα
του καινούργιου χρόνου στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού, όπως κάθε πρωινό. Τα τακτοποίησα
και τα δυο, σκούπισα λίγο τα μπαλκόνια και συμμάζεψα τις γλάστρες. Συμμάζεψα το σπίτι και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει το φως και ο αέρας της καινούργιας χρονιάς για ν αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια και παρέα με τον καφέ μου κάθισα, άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά
στα μηνύματα της καινούργιας χρονιάς και διάβασα την επικαιρότητα της καινούργιας χρονιάς
και της καινούργιας μέρας. Λίγο μετά τις δέκα που βρέχει σιγά σιγά και συνεχώς, έκανα μια μικρή ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές. Χειμωνιάτικος ο καιρός την πρώτη μέρα της νέας
χρονιάς, με συννεφιά, βροχή και κρύο αρκετό. Δώδεκα η ώρα, ντύθηκα καλά και κατάλληλα και βγήκα με την ομπρέλα στο χέρι, γιατί βρέχει, να πάω στις αδελφής μου για να φάμε μαζί την
πρώτη μέρα της Νέας Χρονιάς. Πήγα στα γρήγορα γιατί βρέχει αρκετά και συνεχώς. Τους ευχήθηκα καλή χρονιά, κάθισα τα είπαμε τα καθημερινά, ήπια ένα καφέ μικρό και δυο η ώρα
φάγαμε, κόψαμε την πίτα, πήρα μαζί μου λίγο φαγητό για αύριο να φάω σπίτι, τους ευχήθηκα και επέστρεψα σπίτι σιγά σιγά μια και σταμάτησε να βρέχει. Επιστροφή σπίτι. Ήπια τα χάπια μου τα
μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά, έφαγα λίγη πίτα για το καλό της χρονιάς, ήπια δυο γουλιές καφέ
και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω το απόγευμα μου. Νύχτωσε κανονικά από τις έξη η ώρα
και άρχισε να βρέχει, ξανά, σιγά σιγά και να κάνει κρύο αρκετό. Χειμώνας κανονικός με τον ερχομό της καινούργιας χρονιάς. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και
γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια
για να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού. Κατέβηκα και πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών. Βρέχει ξανά και έχει κρύο αρκετό. Ανέβηκα στο
σπίτι και συνεχίζω την βραδιά με γράψιμο, διάβασμα, παρέα με καφέ και μουσική. Η ώρα πήγε οκτώ. Ήπια τα βραδινά χάπια και έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Συνεχίζω με γράψιμο, διάβασμα, ενημέρωση των σελίδων μου παρέα με μουσική και τραγούδια.
Σήμερα δεν θα βγω, γιατί δεν είναι καλή η βραδιά για έξοδο βραδινή και βόλτα. Έχει κρύο και βρέχει συνεχώς. Απλά συνεχίζω την βραδιά μου στη ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού.
Όμορφα είναι στο σπίτι τον χειμώνα. Μετά τις δέκα έκανα μια κούπα τσάι με μέλι κάθισα και
μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα την επικαιρότητα, τα αθλητικά και έριξα μια ματιά στα μηνύματα.
Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά της πρώτης μέρας της καινούργιας χρονιάς. Όμορφα και πολύ ήσυχα ήτανε. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη......

No comments:

Post a Comment