Wednesday, January 8, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....




Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, Χειμωνιάτικης με συννεφιά τις βροχής.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη, με συννεφιά και μπονάτσα χειμωνιάτικη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωής. Έβγαλα έξω
τα κανάρια, στο φως της μέρας για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει. Τα έβαλα στη
θέση τους την καθημερινή και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Σήμερα
δεν έχει ήλιο, παρά μόνο συννεφιά γενική της βροχής. Άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες του σπιτιού
να μπει το φως της μέρας και ο χειμωνιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Σκούπισα και συμμάζεψα λίγο τα μπαλκόνια και το σπίτι, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και ήπια το γάλα μου. Δέκα η ώρα
άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, στην επικαιρότητα,
ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και συνέχισα τις δουλειές του πρωινού. Βγήκα για
λίγο πήγα μέχρι το φαρμακείο, πήρα δυο κουτιά Ντεπόν και δυο κουτιά οδοντόκρεμες και επέστρεψα σπίτι. Ντύθηκα καλά και έντεκα η ώρα βγήκα, πήρα το Τραμ και πήγα την κόρη μου
να δω και τον εγγονό μου στον Νέο Κόσμο. Τους πήγα λίγο Αγιασμό και λίγα κουλούρια, κάθισα
λίγο, γιατί είναι άρρωστη η κόρη μου, με ίωση και πυρετό και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι.
Πήρα το Τραμ, κατέβηκα πλατεία Νέα Σμύρνη, έκανα την βόλτα μου και από πεζοδρόμιο μεριά
επέστρεψα σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από το παραδοσιακό στην Ομήρου και πήρα λίγο
ανθότυρο. Επιστροφή σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα κανάρια και τους έβαλα
από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Ετοίμασα ένα πιάτο κρέας ψητό με πατάτες φούρνου, σαλάτα
με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά.
Άνοιξα το κομπιούτερ μετά τις έξη και μισή, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις
καθημερινές. Επτά και μισή έβαλα μέσα στο σπίτι τα κανάρια, στη θέση τους, για να περάσουν
την βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Ντύθηκα καλά, μια που είναι όμορφη η βραδιά και βγήκα να πάω τους δικούς μου για να δω.
Πήγα από τους ήσυχους δρόμους της γειτονιάς μου, κάνοντας και την βόλτα μου, κάθισα, ήπια
ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα, τους δικούς μου
και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Όμορφα στο σπίτι και ζεστά. Κάθισα μπήκα στο
Ίντερνετ, ήπια δυο γουλιές καφέ Ελληνικό. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και πήγα να δω λίγο
τα Νέα, προς το τέλος στον ΣΚΑΪ και τον καιρό. Λίγο μετά τις δέκα έκλεισα την τηλεόραση και πήγα να φάω ένα γιαούρτη με μέλι. Έφαγα τακτοποίησα την κουζίνα, πήρα τον καφέ μου και κάθισα, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση στις
σελίδες μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη, αλλά με ήλιο και όχι με συννεφιά της βροχής.
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment