Friday, January 10, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης με λιακάδα χειμωνιάτικη και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με όμορφο χειμωνιάτικο ήλιο αρκετά ζεστό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα τα
κανάρια έξω στο φως της μέρας και του χειμωνιάτικου ήλιου για να περάσουν την μέρα τους.
Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι, στη θέση τους, όπως κάθε πρωινό. Όμορφη μέρα σήμερα.
Με ήλιο στον Αττικό ουρανό και μπονάτσα χειμωνιάτικη. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει η μέρα
και ο ήλιος στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα
μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και συμμάζεψα το σπίτι. Τακτοποίησα την κουζίνα
και ετοίμασα ότι χρειάζεται για να μαγειρέψω σήμερα φακή με φρέσκια ντομάτα και λίγο πελτέ.
Ξέπλυνα καλά την φακή, την είχα καθαρίσει από χθες και την έβαλα να πάρει λίγες βράσεις.
Άλλαξα το νερό με άλλο ζεστό νερό και έβαλα ότι χρειάζεται για να ψηθεί η φακή σε χαμηλή φωτιά, να σιγοβράσει και να χυλώσει. Λίγο πριν τις 12 θα είναι έτοιμη. Ενδιάμεσα στο μαγείρεμα
έμπαινα στο Ίντερνετ, έριχνα ματιές στα μηνύματα διάβαζα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δώδεκα η ώρα όλα έτοιμα και έτοιμος για να βγω
βόλτα πρωινή. Θα πάω μέχρι Φάληρο παραλία με το Τραμ που σήμερα είναι όμορφα να κάνω
την βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγο μετά τις δώδεκα πήρα το Τραμ προς ΣΕΦ και πήγα
στα γρήγορα παραλία. Κατέβηκα Μπάτη και από πεζοδρόμοι μεριά πήγα μέχρι Φλοίσβο. Πολύ
όμορφη η σημερινή μέρα, ηλιόλουστη και μπονάτσα. Λίγο πριν τις μία πήρα το Τραμ από Φλοίσβο
και επέστρεψα Νέα Σμύρνη. Πολύ όμορφη η βόλτα η σημερινή. Στην επιστροφή κατέβηκα στη
στάση που είναι ο Βερόπουλος, ψώνισα δυο πακέτα σαλάτες Μπάρμπα Στάθη και με το Τραμ πάλι
επέστρεψα στην στάση του σπιτιού μου. Επιστροφή σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για φαγητό.
Ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα
μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το
κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και είδα ότι είχα μήνυμα από τον
οδοντογιατρό μου που με περίμενε στις επτά για να μου φτιάξει τον Τραπεζίτη μου που είχε σπάσει
λιγάκι στη μέσα μεριά. Επτά η ώρα ήμουν στο γιατρό, είναι πολύ κοντά μου. Με περίμενε και με
πήρε αμέσως. Μου έφτιαξε το δόντι μια χαρά και λίγο μετά τις επτά και μισή, τέλειωσα, έφυγα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Λίγο πριν τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά
και έτοιμος για να βγω να πάω τους δικούς μου να δω. Ντύθηκα καλά, έβαλα σε ένα κουτί για
φαγητό δυο μερίδες φακές και βγήκα να πάω στους δικούς μου. Πήγα στα γρήγορα, τους έδωσα τις
φακές, κάθισα ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα για
επιστροφή στο σπίτι. Επέστρεψα, έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι με μέλι και κάθισα να δω τα Νέα
στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα μπήκα στην ΔΤ για να δω το παιχνίδι μπάσκετ για
τους 16 της Euroleague, από το Μιλάνο μεταξύ Αρμάνι – Ολυμπιακός.
Τελικό αποτέλεσμα Αρμάνι Μιλάνο – Ολυμπιακός 81-51. Τον διέλυσε τον Ολυμπιακό η Αρμάνι .
Καλή συνέχεια. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το
πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη.
Καλό πρωινό, Χειμωνιάτικο, ηλιόλουστο.....

No comments:

Post a Comment