Tuesday, January 14, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας και τις καινούργιας βδομάδας με συννεφιά και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη, χειμωνιάτικη με συννεφιά από το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο και ένα ποτήρι
δροσερό νερό που είναι απαραίτητο κάθε πρωινό. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας
για να περάσουν τη μέρας τους και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό.
Όμορφη και η σημερινή ημέρα, με μπονάτσα και συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Δεν έχει κρύο
αρκετό, είναι μια χαρά. Μόνο χρειάζεται προσοχή στις ιώσεις και ντύσιμο κατάλληλο. Άνοιξα για
λίγο τις τζαμόπορτες να μπει φρέσκος αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες. Συμμάζεψα το σπίτι και την κουζίνα.
Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια, ήπια και λίγες γουλιές γάλα για πρωινό. Λίγο μετά τις
δέκα άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την
επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις δώδεκα
έτοιμος να βγω για την πρωινή βόλτα μου. Σήμερα θα πάω από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου, προς τον Βερόπουλο που θέλω να ψωνίσω κάτι λίγα. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά,
ρίχνοντας ματιές στα καταστήματα πήγα μέχρι Βερόπουλο. Πολλά μαγαζιά έχουν κλείσει, δεξιά
και αριστερά του μεγάλου δρόμου. Ψώνισα αυτά που χρειαζόμουν και από πεζοδρόμιο μεριά
επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις μία. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους
έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού, τους άλλαξα το κομμάτι το μπρόκολο και ετοίμασα
φαγητό μεσημεριανό. Ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι, τελευταίες, σαλάτα με τυρί και ένα αυγό
βραστό μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα
τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου
τα απογευματινά. Σήμερα λίγο μετά τις έξη είναι σκοτεινά λόγω συννεφιάς. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στα μηνύματα. Έπλυνα
τα μεσημεριανά πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και συνέχισα το απόγευμα στο σπίτι. Διάβασα την επικαιρότητα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Επτά η ώρα και σκοτάδι. Έβαλα
μέσα τα καναρίνια, στη θέση τους, να περάσουν την βραδιά τους μέχρι το πρωινό και συνεχίζω
την βραδιά μου στο σπίτι με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφη είναι
και σήμερα η βραδιά, με μπονάτσα, συννεφιά και όχι κρύο αρκετό για την εποχή. Οκτώ η ώρα
χάπια βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα να
πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω και να κάνω και την βόλτα μου την βραδινή. Πήγα, κάθισα
ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα παίρνοντας αρκετό
φαγητό που μου έδωσε η αδελφή μου και επέστρεψα σπίτι κάνοντας μια μικρή βόλτα. Όμορφη
η βραδιά με μπονάτσα συννεφιά και κρύο όχι χειμωνιάτικο. Επιστροφή σπίτι, άνοιξα την τηλεόραση και είδα στον ΣΚΑΪ προς το τέλος τα νέα, τα αθλητικά και τον καιρό. Έκλεισα την
τηλεόραση, έφαγα ένα γιαούρτη με μέλι, πήρα τον καφέ μου, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο
Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Όμορφα πέρασα και σήμερα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη, με καλό καιρό.
Καλό πρωινό, έστω και με συννεφιά.....

No comments:

Post a Comment