Wednesday, January 22, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης με ήλιο και ζεστό χειμωνιάτικο καιρό από τον Νοτιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με καλοσύνη και χειμωνιάτικη λιακάδα.
Ούτε τα καλοριφέρ ανάβουν πια γιατί είναι ζεστά στο σπίτι όλη μέρα και τα βράδια. Καλό αυτό
για οικονομία, γιατί δεν υπάρχουν λεφτά αρκετά. Έρχεται καινούργια φορολογία σε όλους μας.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της μέρας και του χειμωνιάτικου ήλιου και τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι, στη θέση τους, όπως κάθε πρωινό. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο ήλιος,
το φως της μέρας και ο χειμωνιάτικος αέρας, για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα
τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την
κουζίνα. Ετοίμασα ότι χρειάζεται για να μαγειρέψω φασολάδα και λίγο πριν τις δέκα όλα έτοιμα.
Ήπια λίγο καφέ, έφαγα λίγα κριτσίνια, ξέπλυνα καλά τα φασόλια που τα είχα στο μούλιασμα από
χθες το βράδυ και τα έβαλα να πάρουν βράση για 15 λεπτά. Έναρξη μαγειρέματος λίγο μετά τις
δέκα σε μέτρια φωτιά για να χυλώσουν. Δώδεκα η ώρα και έτοιμη η φασολάδα, χυλωμένη και νόστιμη. Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος για να βγω την βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά. Βγήκα και με παρέα την όμορφη χειμωνιάτικη λιακάδα πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός
κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Η πλατεία σχεδόν γεμάτη από κόσμο που
κάθεται και απολαμβάνει την λιακάδα και την πλατεία με την παρέα του και τα παιδιά του. Όλα
τα καφέ έχουν κόσμο αρκετό και μέσα στα καφέ και στον πεζόδρομο. Έκανα την βόλτα μου,
ψώνισα λίγες ντομάτες, πέρασα από τον Βενέτη, χαιρέτησα τα παιδιά και επέστρεψα σπίτι για
μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού
τρυφερό και ετοίμασα για φαγητό. Ένα πιάτο βαθύ φασολάδα χυλωμένη με λίγο λεμόνι, σαλάτα
με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά
στα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα για λίγο τις σελίδες μου τις καθημερινές. Λίγο
μετά τις έξη άρχισε να βραδιάζει, με καθαρό τον Αττικό ουρανό, ξάστερο και μπονάτσα τον καιρό.
Πολύ όμορφη η χειμωνιάτικη βραδιά. Αλλά χρειάζεται το κατάλληλο ντύσιμο. Φυσάει αρκετά και
χρειάζεται προσοχή. Επτά η ώρα, έβαλα μέσα τα καναρίνια, στη θέση τους, να περάσουν την βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό. Συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι με
γράψιμο, διάβασμα και ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά
και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Πήρα ένα μπολ φασολάδα και
βγήκα για να τα πάω στους δικούς μου. Πήγα, κάθισα, ήπια ένα καφέ μικρό και ένα ποτήρι νερό,
είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και κάνοντας μια μικρή βόλτα επέστρεψα
σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι, άνοιξα την τηλεόραση και παρακολούθησα
στον ΣΚΑΪ τα νέα, τα αθλητικά και το μετεωρολογικό και λίγο μετά τις δέκα, τηλεόραση τέλος.
Πήρα τον καφέ μου, ήπια δυο γουλιές και μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, έριξα
μια ματιά στα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και τις σελίδες στο
facebook. Άκουσα και έγραψα τραγούδια και μουσική και πέρασα την βραδιά μέχρι τα μεσάνυχτα.
Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με καλό χειμωνιάτικο καιρό.
Καλό πρωινό με λιακάδα, μπονάτσα και ζεστό λόγω νοτιά.....

No comments:

Post a Comment