Saturday, January 25, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής με συννεφιά στον Αττικό ουρανό από το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με χειμωνιάτικη συννεφιά και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της μέρας, σήμερα δεν έχει ήλιο, λόγω συννεφιάς γενικής και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι
η μέρα και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από
λίγο νερό στις γλάστρες και τακτοποίησα το σπίτι. Συμμάζεψα την κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια
και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο
Ίντερνετ, που είναι δώρο θεού όπως είπε ο Πάπα Φραγκίσκος, έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και των σελίδων μου στο FaceBook. Καλή είναι η σημερινή μέρα, τουλάχιστον τώρα το πρωινό, μόνο που
υπάρχει γενική συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος κατάλληλα ντυμένος
βγήκα να πάω την βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά εδώ κοντά. Αρκετός κόσμος από και προς
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που περνά το Τραμ συνεχώς χωρίς διακοπές.
Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο τώρα που πλησιάζει μεσημέρι. Στην πλατεία λίγος κόσμος κάνει την βόλτα του η κάθεται σε κάποιο καφέ γύρω από την πλατεία. Έκανα την βόλτα
μου, πέρασα από τον Βενέτη, πήρα λίγο ψωμί και επέστρεψα σπίτι για φαγητό μεσημεριανό.
Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό
και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φασολάδα σε βαθύ πιάτο με λεμόνι, σαλάτα με τυρί και ελιές,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έριξα στα καναρίνια μια ματιά και συνέχισα με το
Ίντερνετ το απόγευμα μου. Νύχτωσε σήμερα πιο νωρίς, λόγω συννεφιάς στον Αττικό ουρανό.
Μπορεί να φέρει κάποια βροχή. Ήπια δυο γουλιές καφέ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, στην επικαιρότητα και συνεχίζω την ενημέρωση των σελίδων μου και του FaceBook.
Μετά τις επτά έβαλα μέσα στο σπίτι, στη θέση τους, τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους
στην ζεστασιά και την ησυχία του σπιτιού. Ντύθηκα στα γρήγορα και πετάχτηκα στο καφέ της
γειτονιάς του μεγάλου δρόμου και πήρα ένα καπουτσίνο διπλό να τον έχω παρέα την ώρα που
θα παρακολουθώ τον αγώνα μπάσκετ, για την Euroleague, τον Ολυμπιακό με την Λαμποράλ στην
Ισπανία. Ο αγώνας αρχίζει στις εννιά και μισή και θα τον παρακολουθήσω από το Sport 24.
Καλή επιτυχία στον Ολυμπιακό. Επιστροφή σπίτι στα γρήγορα γιατί έπιασε κρύο αρκετό. Οκτώ
η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των
ματιών και συνεχίζω το βράδυ μου στο σπίτι. Είδα τα νέα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και μετά
τις δέκα παρέα με τον καφέ μου παρακολουθώ στο Ίντερνετ το μπάσκετ Λαμποράλ – Ολυμπιακός.
Ο Ολυμπιακός πηγαίνει πολύ καλά. Έντεκα η ώρα και ο Ολυμπιακός την έχει διαλύσει την Λαμποράλ. Αρχίζει η τέταρτη περίοδος και ο Ολυμπιακός πηγαίνει μπροστά με 20 πόντους.
Καλή συνέχεια στον Ολυμπιακό. Τελικό αποτέλεσμα Λαμποράλ – Ολυμπιακός 70-89.
Μπράβο στον Ολυμπιακό. Σπουδαία νίκη. Καλή συνέχεια στις επιτυχίες. Έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά. Αύριο θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη. Χάλασε ο καιρός, λίγο πριν τα μεσάνυχτα,
Κρύο, αέρας και βροχή. Κλειστός ο Αττικός ουρανός και βρέχει συνεχώς.
Καταιγίδα χειμωνιάτικη στην Αττική με αέρα και πολύ βροχή.....
Καλό πρωινό χειμωνιάτικο.....

No comments:

Post a Comment