Tuesday, January 28, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας. Καλή βδομάδα χειμωνιάτικη με κρύο από το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη, με κρύο αρκετό από το πρωινό και χειμωνιάτικο
καιρό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με χειμωνιάτικο καιρό και κρύο αρκετό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα
τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι, στη θέση τους, όπως κάθε πρωινό να περάσουν την μέρα τους
μέχρι να βραδιάσει. Φρόντισα τα καναρίνια, όπως κάθε πρωί, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από
λίγο νερό στις γλάστρες και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα, σφουγγάρισα
και τακτοποίησα όλο το σπίτι. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνέχισα παρέα
με τον καφέ στο κομπιούτερ και στο Ίντερνετ. Έντεκα η ώρα, έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και στις
σελίδες στο FaceBook. Δώδεκα η ώρα ντύθηκα καλά γιατί έχει κρύο και βγήκα να πάω για λίγα
ψώνια στον Βερόπουλο. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι τον Βερόπουλο, ψώνισα και επέστρεψα
σπίτι. Στην επιστροφή, ψώνισα από το μανάβικο της γωνιάς και από τον φούρνο λίγα που ήθελα
και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από
ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό μεσημεριανό. Ένα πιάτο μπάμιες με σάλτσα
και κοτόπουλο, σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές
καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και στο FaceBook. Κρύο έχει σήμερα αρκετό.
Άναψε και το μεσημέρι το καλοριφέρ. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα στο σπίτι, στη θέση τους, τα
καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και με μια
γρήγορη επίσκεψη, στους δικούς μου για να δω, συνέχισα την βραδιά μου. Επιστροφή σπίτι, έφτιαξα, μια κούπα τσάι πράσινο με μέλι και συνέχισα την βραδιά, παρέα με τηλεόραση, Ίντερνετ
και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Σήμερα έχει πολύ κρύο σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες. Χρειάζεται προσοχή, πολύ, μέχρι το κρύο να περάσει. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη.
Καλό πρωινό και ας είναι χειμωνιάτικο με βροχές, κρύο και χιόνια. Χειμώνας είναι και θα περάσει.

No comments:

Post a Comment