Friday, January 31, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης με λιακάδα χειμωνιάτικη και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με λιακάδα χειμωνιάτικη στην Αττική Γη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με λιακάδα από νωρίς το πρωινό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω στο φως της μέρας και του χειμωνιάτικου ήλιου τα καναρίνια
και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι, στη θέση τους, όπως κάθε πρωινό. Φρόντισα τα καναρίνια για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει και συνέχισα με τις πρωινές δουλειές
του σπιτιού. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας για
ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Όμορφη η σημερινή μέρα, μπονάτσα με λιακάδα του χειμώνα. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, συμμάζεψα
το σπίτι, τακτοποίησα το δωμάτιό μου, το γραφείο μου και την κουζίνα. Άλλαξα στο κρεβάτι μου
την παπλωματοθήκη και τα σεντόνια του κρεβατιού μου. Δέκα η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα
μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα, ήπια δυο γουλιές καφέ και ντύθηκα για να
βγω να πάω με το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο να δω την κόρη μου και τον εγγονό μου. Βγήκα πήρα
το Τραμ και σε λίγο πήγα στον Νέο Κόσμο. Πήρα δυο κουλούρια και δυο τυρόπιτες και πήγα στο
σπίτι της κόρης μου. Κάθισα, είδα τον εγγονό μου, που μεγαλώνει σιγά σιγά καθημερινά, τα είπαμε
με την κόρη μου όλα τα νέα και πως περνά και λίγο πριν τις μία τους χαιρέτησα και έφυγα για να
επιστρέψω σπίτι. Πήρα πάλι το Τραμ από τον Νέο Κόσμο και κατέβηκα πλατεία Νέα Σμύρνη.
Έκανα την βόλτα μου μια που ήταν όμορφη η μέρα και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό
μαρουλιού και βγήκα για λίγο, πήγα και τάισα με λίγο ψωμάκι τα περιστέρια και γύρισα σπίτι στα
γρήγορα. Ετοίμασα για φαγητό ένα πιάτο κεφτέδες με σάλτσα και πιλάφι, σαλάτα με τυρί, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο βαρελίσιο κρασί από του Μακρή που είναι στο Χολαργό. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά και συνέχισα το απόγευμα μου. Μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Επτά και μισή. Έβαλα μέσα στο σπίτι, στη θέση τους, τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά
τους στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωί. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Όμορφη η βραδιά
με συννεφιά γενική και μπονάτσα, αλλά με κρύο αρκετό. Το βράδυ θα μείνω μέσα, δεν θα βγω για
βόλτα βραδινή γιατί θα παρακολουθήσω τον αγώνα μπάσκετ για την Euroleague στο TOP 16
μεταξύ Ολυμπιακού – Μάλαγα από το Σ.Ε.Φ. Λίγο μετά τις δέκα τέλος τηλεόραση στον ΣΚΑΪ.
Είδα την επικαιρότητα, τα αθλητικά και τον καιρό. Επιστροφή στο Ίντερνετ και παρακολούθηση
τον αγώνα μπάσκετ Ολυμπιακού – Μάλαγα για την Euroleague. Ο Ολυμπιακός πηγαίνει πολύ
καλά μέχρι το τέλος. Τελικό αποτέλεσμα Ολυμπιακός – Μάλαγα 73-55. καλή συνέχεια στις επιτυχίες στον Ολυμπιακό. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και συνεχίζω στο Ίντερνετ το διάβασμα τις
επικαιρότητας και την ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και των σελίδων μου στο FaceBook. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά όμορφα, μια χαρά, χωρίς προβλήματα.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με λιακάδα και καλό χειμωνιάτικο καιρό.
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment