Thursday, January 23, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλή Τετάρτη με λιακάδα χειμωνιάτικη αρκετά ζεστή από το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με ήλιο και μπονάτσα χειμωνιάτικη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια, στο φως της μέρας και του χειμωνιάτικου ήλιου, για να περάσουν την μέρα τους και
τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους όπως κάθε πρωινό. Άνοιξα τις τζαμόπορτες
να μπει το φως του ήλιου, της μέρα και ο αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, συμμάζεψα το σπίτι
και τακτοποίησα την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και δέκα
η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές και στο faceBook. Πολύ όμορφη η μέρα, λιακάδα
με μπονάτσα χειμωνιάτικη. Μακάρι να πάει έτσι όλος ο Γενάρης. Λίγο πριν τις έντεκα και έτοιμος
να βγω για να πάω με το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο για να δω τον εγγονό μου και την κόρη μου.
Έντεκα η ώρα πήρα το Τραμ και σε λίγα λεπτά ήμουν στον Νέο Κόσμο. Περπάτησα από πεζοδρόμιο μεριά και πήγα μέχρι τις κόρης μου το σπίτι. Κάθισα τους είδα, ήπια τον καφέ μου,
είδα τον εγγονό μου που μεγάλωσε, σε δυο μέρες γίνεται δυο μηνών, ολόκληρο παιδάκι, είπαμε
τα καθημερινά και λίγο πριν τις μία, έφυγα και με το Τραμ επέστρεψα Νέα Σμύρνη και στο σπίτι
μου. Στην επιστροφή πήρα από το μανάβικο της γωνιάς ένα κομμάτι μπρόκολο για τα καναρίνια
και επιστροφή σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και βγήκα να πάω μέχρι την εκκλησία μας
απ έξω, στον πεζόδρομο, να ταΐσω με λίγο ψωμί που είχα τα περιστέρια. Για το μεσημεριανό μου
φαγητό είχα πάρει ψωμί από τον Νέο Κόσμο στην επιστροφή για το σπίτι. Πολύ όμορφο το πρωινό
το σημερινό, για βόλτα και για καφέ από παραλία μεριά. Επέτρεψα σπίτι και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο φασολάδα με λίγο λεμόνι, χόρτα με λάδι, λεμόνι και τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά, έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα στα καναρίνια μια ματιά. Άρχισε να νυχτώνει
σιγά σιγά λίγο μετά τις έξη. Μεγάλωσε η μέρα και συνεχίζει να μεγαλώνει. Έπλυνα τα πιατικά τα
μεσημεριανά και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών σιγά, σιγά.
Επτά η ώρα και έβαλα μέσα στο σπίτι, τα καναρίνια, στη θέση τους για να περάσουν την βραδιά
τους στην ησυχία και στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι λίγο μετά το ξημέρωμα. Συνεχίζω την
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και στο FaceBook. Όμορφη η βραδιά η σημερινή.
Καθαρός ο Αττικός ουρανός, ξάστερος, με ελαφρό αεράκι και μπονάτσα χειμωνιάτικη. Μακάρι να
κρατήσει έτσι όλο τον χειμώνα. Μακάρι. Αλλά έχουμε ακόμα δυο μήνες χειμώνα. Τέσσερις μέρες
έχει ν ανάψει το καλοριφέρ, λόγω καλοκαιρίας. Πρώτη φορά έχει συμβεί αυτό τον χειμώνα.
Σήμερα δεν θα βγω για βόλτα βραδινή. Θα κάτσω σπίτι παρέα με τον καφέ μου, γράψιμο, διάβασμα, ενημέρωση των σελίδων μου και άκουσμα, γράψιμο μουσικής και τραγουδιών. Μετά
τις εννιά είδα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ την επικαιρότητα, τα αθλητικά και τον καιρό και λίγο
μετά τις δέκα τέλος τηλεόραση. Μπήκα στο Ίντερνετ έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την
επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και το FaceBook. Έτσι πέρασε
η μέρα και η βραδιά μια χαρά. Αύριο θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με λιακάδα στην Αττική Γη.
Καλό πρωινό ηλιόλουστο.....

No comments:

Post a Comment