Monday, January 6, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής με συννεφιά χειμωνιάτικη και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Γενάρη με συννεφιά στον Αττικό ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω,
στο φως της μέρας και του χειμωνιάτικου ήλιου τα καναρίνια να περάσουν την μέρα τους. Τα
τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό και συνέχισα τις πρωινές, Κυριακάτικες
δουλειές του σπιτιού. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει ο ήλιος, ο αέρας και η μέρα στο σπίτι για
ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Όμορφη η Κυριακή, μόνο που έχει συννεφιά αρκετή.
Σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες. Συμμάζεψα το σπίτι
και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα λίγα παξιμάδια του λαδιού και ήπια το γάλα μου για πρωινό.
Έβαλα να βράσουν 6 αυγά να γίνουν σφικτά σε χαμηλή φωτιά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα
το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα,
Αθλητική, κοινωνική, πολιτική και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Λίγο μετά τις
έντεκα, εν τάξει τ αυγά. Έβρασαν μια χαρά και τα έβαλα στο κρύο νερό να κρυώσουν για να τα
βάλω μετά στο ψυγείο. Όμορφη η μέρα, βγήκε ο ήλιος μετά την γενική συννεφιά και συνεχίζω
στο σπίτι το πρωινό. Η ώρα είναι λίγο μετά τις έντεκα. Θα βγω μετά τις δώδεκα για την βόλτα μου
την Κυριακάτικη. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου,
που περνά το Τραμ πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία σήμερα. Τα καφέ στο
μεγάλο δρόμο, όλα, με πολύ λίγο κόσμο. Στην πλατεία αρκετός κόσμος και πολλοί μικροπωλητές.
Τα καφέ τις πλατείας όλα σχεδόν γεμάτα και η πλατεία. Πολύς κόσμος κάνει την βόλτα του. Έκανα
την βόλτα μου, παρέα, με την λιακάδα στην όμορφη πλατεία, ψώνισα κάτι που ήθελα από τον
Βενέτη και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα κανάρια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο με
κεφτέδες, με σάλτσα και ρύζι, σαλάτα με τυρί, ελιές και ένα αυγό βραστό, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά και
τακτοποίησα την κουζίνα. Πήρα τα σκουπίδια και τα πέταξα στον κάδο των σκουπιδιών. Ανέβηκα
στο σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση
στα αθλητικά, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διάβασα την επικαιρότητα. Λίγο μετά τις επτά
έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό.
Έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και συνεχίζω το Κυριακάτικο απόγευμα στο
σπίτι παρέα με καφέ, γράψιμο, μουσική, τραγούδια και ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφη
η βραδιά, ήσυχη με μπονάτσα, φεγγαράδα και λίγη συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Άναψε η θέρμανση στο σπίτι και είναι όμορφα και ζεστά. Οκτώ η ώρα χάπια βραδινά και κολλύριο για την
εσωτερική πίεση των ματιών. Παρακολουθώ στο Ίντερνετ τα αθλητικά από Ελλάδα και Ευρώπη
και ενημερώνω την σελίδα μου την αθλητική και το face. Λίγο πριν τις εννιά άνοιξα την τηλεόραση
για να παρακολουθήσω την επικαιρότητα στον ΣΚΑΪ. Σήμερα δεν θα βγω γιατί έχω να δω την
αθλητική Κυριακή. Καλή συνέχεια. Είδα τα αθλητικά και έτσι πέρασε η σημερινή Κυριακάτικη
βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη.....

No comments:

Post a Comment