Tuesday, January 21, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας με λιακάδα και ζεστό χειμώνα. Καλή βδομάδα ηλιόλουστη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με λιακάδα χειμωνιάτικη. Νωρίς ξύπνησα
και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια
μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα τα καναρίνια έξω
στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα στη θέση τους, όπως κάθε πρωινό, στο
απάνεμο μπαλκόνι, για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει. Άνοιξα τις τζαμόπορτες
για να μπει το φως της μέρας, ο ήλιος και ο αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, γιατί
είναι χειμώνας ακόμα, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές
καφέ, έφαγα λίγα παξιμάδια του λαδιού, ήπια το γάλα μου για πρωινό και συνεχίζω τις δουλειές
τις πρωινές. Άνοιξα το κομπιούτερ λίγο πριν τις δέκα και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά
στα μηνύματα και στην επικαιρότητα και ντύθηκα για να βγω πρωί σήμερα πριν τις δέκα για να
πάω μέχρι τον Χολαργό, στου Μακρή για καλό βαρελίσιο κρασί. Δέκα η ώρα πήγα με το Τραμ
μέχρι τον Νέο Κόσμο και στη συνέχεια με το Μετρό μέχρι τον Χολαργό. Ψώνισα 5 λίτρα κρασί
κόκκινο, Αγιωργίτικο Νεμέας, ένα μπουκάλι ξίδι, τσίπουρο Τίρναβου και επέστρεψα σπίτι με το
Μετρό και Τραμ, λίγο πριν τις Δώδεκα. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίηση τα ψώνια και βγήκα να
πάω πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά για βόλτα και λίγα ψώνια. Αρκετός κόσμος στην πλατεία για
βόλτα, ψώνια και καφέ λόγω καλοκαιρίας. Μόνο χειμώνας δεν είναι αυτός, τουλάχιστον εδώ στην
Αττική Γη που μένω εγώ. Στη Νέα Σμύρνη την πιο όμορφη συνοικία με την πιο όμορφη πλατεία.
Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα αυτά που χρειαζόμουν, ψωμί από τον Βενέτη και φασόλια ξερά,
μισό κιλό, για να φτιάξω αύριο και λίγες ελιές, από το παραδοσιακό και επέστρεψα σπίτι. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού, τρυφερό και ετοίμασα φαγητό.
Ζέστανα ένα πιάτο κοτόπουλο με πατάτες, σαλάτα με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Πολύ όμορφη η μέρα και αρκετά ζεστή.
Ήπια δυο γουλιές καφέ έπλυνα τα πιατικά, καθάρισα μια κούπα φασόλια ξερά, τα ξέπλυνα και τα
έβαλα σε μπόλικο νερό να μουσκέψουν μέχρι το πρωινό. Αύριο το μενού έχει φασολάδα για το
επόμενο τριήμερο τουλάχιστον. Μπήκα στο Ίντερνετ έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο πριν τις οκτώ, ήπια
τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος
για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Βγήκα ντυμένος κατάλληλα πήγα στους δικούς
μου, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα σπίτι
κάνοντας και μια βόλτα μικρή για να γυρίσω νωρίς σπίτι να δω το τέλος του αγώνα μπάσκετ
Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός από το ΟΑΚΑ για το Πρωτάθλημα της Α1. Επιστροφή σπίτι, ήπια
δυο γουλιές καφέ και είδα το τέλος του παιχνιδιού μπάσκετ στη ΔΤ. Τελικό αποτέλεσμα
Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 58-48. Στη συνέχεια μετά τις εννιά και μισή είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ
και λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ και συνέχισα την βραδιά με ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η σημερινή πρώτη μέρα και βραδιά της εβδομάδας. Αύριο
πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, με όμορφο καιρό και αρκετά ζεστό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη, με λιακάδα χειμωνιάτικη και μπονάτσα.
Καλό πρωινό με καιρό από τον Νοτιά με ήλιο και αρκετά ζεστό.....

No comments:

Post a Comment