Wednesday, January 29, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης με Χειμωνιάτικο καιρό και βροχή από το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη, με βροχή., με ψιχάλα συνεχή από το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με συννεφιασμένο τον Αττικό
ουρανό και βροχή με ψιχάλα συνεχή. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Σκοτεινιά γενική, λόγω συννεφιάς και βροχής. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου, λίγο μετά τις οκτώ και έβγαλα έξω στο φως της μέρας τα καναρίνια και τα
τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους. Φρόντισα τα καναρίνια με καθάρισμα κλουβιών
και τοποθέτηση φρέσκιας, ξηράς τροφής και αλλαγή πόσιμου νερού. Αυτά τα κάνω κάθε πρωινό.
Σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και συμμάζεψα όλο το σπίτι. Βρέχει σιγά, ποτιστικά χωρίς
διακοπή. Ήπια δυο γουλιές καφέ έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και μπήκα στο Ίντερνετ, λίγο
μετά τις δέκα. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών και των σελίδων μου στο FaceBook. Η μέρα είναι χειμωνιάτικη
με βροχή και κρύο αρκετό από νωρίς το πρωινό. Όπως τα βλέπω τα πράγματα θα μείνω μέσα
σήμερα στα σίγουρα. Εκτός και σταματήσει η βροχή. Δεν βγήκα καθόλου μέχρι το μεσημέρι για
να μην κρυώσω. Χρειάζεται προσοχή. Εδώ στη ζεστασιά του σπιτιού, παρέα με τα καναρίνια
την κούπα με τον καφέ, διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών
και στο FaceBook. Μεσημέρι, δυο η ώρα και φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα
από ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό και ετοίμασα φαγητό. Μόλις άναψε και το καλοριφέρ για να
ζεστάνει το σπίτι, γιατί έχει κρύο και μέσα στο σπίτι από χθες. Ετοίμασα ένα πιάτο πιλάφι με
κεφτέδες, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα
τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου
τα απογευματινά. Δεν βρέχει, αλλά έχει συννεφιά και κρύο αρκετό. Δεν είναι να βγεις έξω, εκτός
αν έχεις δουλειά και πρέπει. Έτσι και εγώ μα μείνω μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού. Πριν λίγο
μου τηλεφώνησε η αδελφή μου, ο άντρας της είναι με ίωση και αντιβίωση να μην πάω καθόλου
και κολλήσω. Έγινε και περαστικά. Εγώ εδώ στην ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού.
Χρειάζεται προσοχή μέχρι να περάσει ο χειμώνας. Λίγο μετά τις επτά, έβαλα μέσα στο σπίτι τα
καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους, μέχρι το πρωινό, στην ζεστασιά και την ησυχία του σπιτιού. Εγώ συνεχίζω στο Ίντερνετ, όπως κάθε βραδιά όταν είμαι στο σπίτι παρέα με την κούπα
του καφέ μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι ακούγοντας
μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Γράφω κιόλας στο iTunes να τα έχω στην μνήμη.
Λίγο μετά τις εννιά, κάθισα και παρακολουθώ στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ την επικαιρότητα από
την Κεφαλλονιά μετά τον σεισμό. Είδα όλα τα νέα, τα αθλητικά και το μετεωρολογικό. Άσχημος
ο καιρός εδώ στην Αττική. Βρέχει συνεχώς και κάνει κρύο αρκετό τώρα μετά της δέκα η ώρα.
Λίγο πριν τις έντεκα, ήπια ένα ντεπόν, έφαγα λίγα παξιμάδια και πίνω τον καφέ μου που τον είχα
φτιάξει λίγο πριν. Jacombs μια κούπα ζεστό. Συνεχίζω την βραδιά μου στο Ίντερνετ, διαβάζοντας
την επικαιρότητα και ενημερώνοντας τις σελίδες μου τις καθημερινές, ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά με κρύο, βροχή χωρίς διακοπή. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Ας ελπίσουμε ότι αύριο θα είναι καλύτερος
ο χειμωνιάτικος καιρός. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη.
Καλό χειμωνιάτικο πρωινό.....

No comments:

Post a Comment