Tuesday, January 7, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας. Καλή βδομάδα, την πρώτη του Γενάρη, με αγιασμό
του νερού. Των Θεοφανίων σήμερα, με συννεφιά και βροχή. Καλή ανατολή στην καινούργια
μέρα του Γενάρη. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό
μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια
στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι
όπως κάθε πρωινό για να περάσουν την μέρα τους. Σήμερα δεν έχει ήλιο, παρά μόνο συννεφιά
της βροχής, να ετοιμάζεται για βροχή, μαζί με τον αγιασμό των Υδάτων. Σκούπισα τα μπαλκόνια
έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και συμμάζεψα το σπίτι. Τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα
λίγα κριτσίνια, ένα ακτινίδιο και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, άνοιξα
το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έντεκα η ώρα σκούπισα όλο το σπίτι
με την ηλεκτρική σκούπα και τακτοποίησα το σπίτι. Λίγο μετά της δώδεκα ντύθηκα κατάλληλα
και βγήκα για την βόλτα μου την πρωινή μέχρι πλατεία. Λίγος κόσμος σήμερα από πεζοδρόμιο
μεριά προς και από την πλατεία. Είναι ο καιρός βροχερός και χειμωνιάτικος χωρίς ήλιο. Τα καφέ
στον μεγάλο δρόμο σχεδόν άδεια. Στην πλατεία λίγος κόσμος παντού. Έκανα την βόλτα μου
πήρα κάτι από τον Βενέτη και επιστροφή σπίτι νωρίς για μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά
στα κανάρια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα ένα πιάτο κεφτέδες
με σάλτσα και ρύζι, σαλάτα με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έγερση λίγο πριν τις έξη, με συννεφιά της βροχής και σκοτεινιά.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα πιατικά τα
μεσημεριανά. Ήπια δυο γουλιές καφέ, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά
στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο μετά
τις επτά, έβαλα μέσα στο σπίτι τα κανάρια, στη θέση τους, να περάσουν τη βραδιά τους μέχρι το
πρωινό στη ζεστασιά του σπιτιού. Λίγο πριν τις οκτώ άναψε η θέρμανση στο σπίτι και συνεχίζω
την βραδιά, με γράψιμο, διάβασμα και λίγη τηλεόραση. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έβαλα
το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και συνεχίζω το γράψιμο για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Εννιά η ώρα κάθισα παρέα με τον καφέ να δω τα νέα στον ΣΚΑΪ.
Λίγο πριν τις δέκα τέλος τηλεόραση. Ετοίμασα μια κούπα τσάι με μέλι και μπήκα στο Ίντερνετ,
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις
καθημερινές. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά, μαζί και οι γιορτές των Χριστουγέννων.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με συννεφιά και βροχή.
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment