Sunday, January 5, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου με ήλιο Χειμωνιάτικο και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη, με λιακάδα χειμωνιάτικη στην Αττική Γη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την λιακάδα του Γενάρη.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά, για καλή ποιότητα
ζωής και καλή συνέχεια παρέα με την ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως και στον ήλιο της
καινούργιας μέρας, για να περάσουν την μέρας τους στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού μέχρι να
έρθει το βράδυ, η νύχτα και το σκοτάδι. Τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό και συνέχισα τις
πρωινές δουλειές του σπιτιού. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει ο ήλιος και ο χειμωνιάτικος αέρας
στο σπίτι, για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα
από λίγο νερό στις γλάστρες, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια για πρωινό και συνέχισα το πρωινό μου στο σπίτι, παρέα με τον καφέ
το κομπιούτερ, που μόλις τώρα τ άνοιξα και το ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα
την επικαιρότητα και έκανα πρωινή ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έντεκα η ώρα
και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό μου. Δώδεκα η ώρα, ντύθηκα καλά και βγήκα να κάνω τη βόλτα μου την πρωινή παρέα με την Σαββατιάτικη λιακάδα. Από πεζοδρόμιο μεριά, ανέβηκα σήμερα την
Αρτάκης προς την πλατεία, για ν αλλάξω λίγο την διαδρομή, που έχει σήμερα όμορφη μέρα. Έριξα
από μια ματιά σε όλα τα μαγαζιά. Αλλά λίγος κόσμος, πελατεία, στα περισσότερα τίποτα. Πέρασα
και πήρα φαγητό για το επόμενο τριήμερο που μόλις είχαν βγάλει τα παιδιά και βαρελίσιο κρασί
κόκκινο. Σιγά σιγά έκανα την βόλτα μου, από την πλατεία και επέστρεψα σπίτι και τακτοποίησα
αυτά που είχα ψωνίσει. Βγήκα για λίγο μετά τις μία και πήγα μέχρι το καφέ του μεγάλου δρόμου
πήρα ένα καπουτσίνο για το βράδυ, διπλό και επέστρεψα για φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο, τρυφερό, μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό για μεσημεριανό.
Ένα πιάτο γιουβέτσι, με παρμεζάνα, σαλάτα με τυρί και λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και άνοιξα
το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα στο σπίτι, στη
θέση τους, τα κανάρια, για να περάσουν την βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού. Άναψε και η θέρμανση στο σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι.
Διαβάζω την επικαιρότητα, αθλητική και καθημερινότητα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις
καθημερινές. Λίγο μετά τις εννιά άνοιξα την τηλεόραση και είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ μέχρι τις δέκα.
Μετά τις δέκα παρέα με τον καφέ μου, καπουτσίνο διπλό, κάθισα για ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών και έγραψα ακούγοντας μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες.
Έτσι πέρασα την σημερινή μέρα και την Σαββατιάτικη βραδιά της νέας χρονιάς. Αύριο πάλι θα
τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη που θα είναι ηλιόλουστη από το πρωί.
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment