Monday, January 20, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής με ήλιο και μπονάτσα. Για βόλτα είναι σήμερα και για ψώνια
τα μαγαζιά είναι ανοιχτά και μετά για καφέ στο Θησείο η στην πλατεία.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με λιακάδα χειμωνιάτικη, χωρίς κρύο.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα, όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο
μπαλκόνι., για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να έρθει η νύχτα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει
το φως της μέρας, ο ήλιος και ο αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα
τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, συμμάζεψα το σπίτι, έφαγα λίγα παξιμάδια του
λαδιού, ήπια το γάλα μου για πρωινό και τακτοποίησα την κουζίνα. Δέκα η ώρα ήπια δυο γουλιές
καφέ, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Πολύ όμορφη η Κυριακή.
Με ήλιο και μπονάτσα, για βόλτα, ψώνια, μια που τα μαγαζιά είναι ανοιχτά και καφέ στη λιακάδα.
Μια βόλτα με το Τραμ για παραλία σήμερα είναι απόλαυση και καφές με θέα τη θάλασσα.
Ντύθηκα και λίγο πριν τις έντεκα φεύγω για βόλτα στην Αθήνα. Όμορφη Κυριακή και με το Τραμ
μέχρι το Νέο Κόσμο και στη συνέχεια Μετρό μέχρι το Σύνταγμα. Βγήκα στην πλατεία πήρα το
κουλούρι μου και έκανα την βόλτα μου να δω τα μαγαζιά πως είναι ανοιχτά τις Κυριακές. Πολύς
κόσμος στην Ερμού, στους γύρω δρόμους και στην πλατεία. Λίγος κόσμος ψωνίζει, έστω και κάτι.
Όλοι μόνο κοιτάζουν και κάνουν την βόλτα τους κρατώντας στο χέρι μια κούπα καφέ. Έκανα την
βόλτα μου, πέρασα και από τα Κρητικά ψώνια στην είσοδο του Μετρό του Συντάγματος και με το
Μετρό πήγα στα γρήγορα μέχρι τον Χολαργό να δω αν είναι ανοιχτά ο Μακρής με τα καλά βαρελίσια κρασιά. Ήτανε κλειστός και έφυγα με το Μετρό, γύρισα Σύνταγμα, πήρα δυο κουλούρια
και με το Τραμ γύρισα πλατεία Νέα Σμύρνη. Έκανα την βόλτα μου στην όμορφη πλατεία που ήταν
γεμάτη κόσμο και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά απολαμβάνοντας την όμορφη λιακάδα
της Κυριακής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού
και ετοίμασα φαγητό μεσημεριανό. Ζέστανα ένα πιάτο κοτόπουλο με πατάτες και ντομάτα στην
κατσαρόλα, σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά. Όμορφη η Κυριακάτικη βραδιά, χωρίς κρύο γιατί είναι νοτιάς. Ήπια
λίγες γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Σήμερα το βράδυ δεν
θα βγω θα μείνω σπίτι γιατί έχω να παρακολουθήσω τα αθλητικά της Κυριακής και να δω μετά
τις δέκα την Αθλητική Κυριακή στη ΔΤ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά, ήπια δυο γουλιές καφέ
και συνεχίζω την βραδιά στο σπίτι. Έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στη
ησυχία και στη ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό και συνεχίζω την βραδιά, με γράψιμο,
διάβασμα, ενημέρωση των σελίδων μου και παρακολούθηση τα αθλητικά από Ελλάδα και εξωτερικό. Πριν λίγο τέλειωσε το Παιχνίδι Βέροια – Παναθηναϊκός 1-3 και συνεχίζω να κάνω
ενημέρωση των σελίδων μου με τα αθλητικά. Μετά τις δέκα παρακολούθησα την αθλητική
Κυριακή και ενημέρωσα τις σελίδες μου. Έτσι πέρασε η Κυριακή. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη.
Καλό πρωινό με λιακάδα χωρίς πολύ κρύο χειμωνιάτικο.....

No comments:

Post a Comment