Wednesday, January 15, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης με χειμωνιάτικο καλό καιρό, μπονάτσα και ήλιο με διακοπές.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της μέρας και του χειμωνιάτικου ήλιου για να περάσουν τη μέρα τους μέχρι
να βραδιάσει. Τα τακτοποίησα, στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Άνοιξα
τις τζαμόπορτες να μπει ο ήλιος και ο χειμωνιάτικος αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα
του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες. Τακτοποίησα το σπίτι,
συμμάζεψα την κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια το γάλα μου για πρωινό και δυο γουλιές καφέ
και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και άρχισα την ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές. Επικοινώνησα με την
κόρη μου να πάω να την δω και τον εγγονό μου και λίγο μετά τις έντεκα βγήκα και με το Τραμ
πήγα, στα γρήγορα, στο Νέο Κόσμο που μένει η κόρη μου. Κάθισα μαζί τους, είδα τον εγγονό μου,
ήπια μια κούπα καφέ και λίγο πριν τις μία έφυγα και με το Τραμ πάλι επέστρεψα σπίτι μια χαρά.
Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού
και ετοίμασα για το μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο με ένα κομμάτι παστίτσιο, λίγο κοτόπουλο
ψητό, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου
τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια,
ήπια δυο γουλιές καφέ Ελληνικό και άνοιξα το κομπιούτερ. Λίγο μετά τις έξη σκοτείνιασε. Μπήκα
στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο πριν τις επτά, έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και συμμάζεψα την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνεχίζω την βραδιά στο σπίτι, με διάβασμα,
γράψιμο , ενημέρωση των σελίδων μου, παρέα με μουσική και τραγούδια. Σήμερα δεν θα βγω για
βόλτα βραδινή, θα μείνω σπίτι, να συνεχίσω και να περάσω την βραδιά μου. Πριν τις οκτώ έβαλα
μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους, στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό.
Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και μόλις άναψε η θέρμανση στο σπίτι. Όμορφα είναι
και απόψε στη ζεστασιά του σπιτιού. Αποφεύγω την πολύ κοσμία και τον ιό της γρίπης παρ όλο
που έχω κάνει και το εμβόλιο της γρίπης. Συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι με γράψιμο για
ενημέρωση των σελίδων μου. Εννιά η ώρα άνοιξα την τηλεόραση και παρακολουθώ τα νέα από
τον ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα, είδα και άκουσα για τον καιρό. Έκλεισα την τηλεόραση και έφτιαξα
μια κούπα τσάι πράσινο με μέλι και στο Ίντερνετ διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις
σελίδες μου και την σελίδα μου στο faceBook. Άκουσα μουσική και τραγούδια από τις μουσικές
σελίδες και πέρασα πολύ όμορφα την βραδιά μου στο σπίτι. Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη, με ήπιο καιρό.
Καλό πρωινό όχι πολύ χειμωνιάτικο.....

No comments:

Post a Comment