Sunday, January 26, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, χειμωνιάτικου με συννεφιά, χιόνια, καταιγίδες και βροχές.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με συννεφιασμένο τον Αττικό Ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με την αλλαγή στον καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο.
Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή.
Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό για να περάσουν την μέρα τους. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο
σπίτι, η μέρα, ο ήλιος και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια
έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και συμμάζεψα το σπίτι. Τακτοποίησα την κουζίνα και ετοιμάζω
για μαγείρεμα. Το μενού έχει σήμερα κεφτέδες στην κατσαρόλα με σάλτσα και ρύζι. Δέκα η ώρα
και όλα έτοιμα για το σημερινό φαγητό. Έναρξη το μαγείρεμα, με πρώτα την ντομάτα, για όμορφη
σάλτσα σε σιγανή φωτιά. Οι κεφτέδες είναι έτοιμοι και περιμένουν στο ψυγείο σκεπασμένοι.
Έντεκα η ώρα έβαλα τους κεφτέδες στην σάλτσα να ψηθούν σε σιγανή φωτιά, χωρίς ανακάτεμα.
Απλά λίγο κούνημα την κατσαρόλα να πάει η σάλτσα παντού. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα
λίγα κριτσίνια, ήπια το γάλα μου για πρωινό, τακτοποίησα την κουζίνα, με το φαγητό να μαγειρεύεται σε σιγανή φωτιά. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών
και των σελίδων μου στο FaceBook. Λίγο πριν τις δώδεκα τέλος με το μαγείρεμα του φαγητού.
Το δοκίμασα, νόστιμο και καλά ψημένο. Έκλεισα την φωτιά και συμμάζεψα την κουζίνα, έτοιμη
για το μεσημεριανό φαγητό. Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος, κατάλληλα ντυμένος βγήκα να πάω την
βόλτα μου μέχρι πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ
στον μεγάλο δρόμο με πολύ λίγο κόσμο, Σάββατο μεσημέρι. Στην πλατεία και στα καφέ κόσμος
αρκετός και στην Ομήρου που είναι ο δρόμος ο εμπορικός. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο
πλατεία, πήρα από τον Βενέτη λίγο πιλάφι για το μεσημεριανό φαγητό και επέστρεψα σπίτι από
πεζοδρόμιο μεριά. Όμορφη η μέρα με ήλιο κατά διαστήματα. Πέρασα από τον φούρνο μας και πήρα δυο γιαούρτια και λίγα τυροπιτάκια και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Τακτοποίησα τα ψώνια
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για
φαγητό. Ένα πιάτο κεφτέδες με σάλτσα και λίγο ρύζι, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Σκοτείνιασε σήμερα νωρίς γιατί είναι
συννεφιασμένος ο Αττικός Ουρανός με σύννεφα τις βροχής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο
Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου.
Επτά και μισή έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια στη θέση τους, για να περάσουν την βραδιά τους
στην ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού μέχρι το πρωινό, λίγο μετά τις οκτώ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω γιατί είναι χάλια ο καιρός και το πάει για βροχή. Θα
καθίσω σπίτι να περάσω την βραδιά μου, το Σαββατόβραδο, παρέα με γράψιμο, διάβασμα, ενημέρωση των σελίδων μου και θα δω λίγη τηλεόραση μόνο τα νέα στον ΣΚΑΪ, αθλητικά και τον
καιρό. Λίγο μετά τις δέκα και βρέχει σιγά σιγά αλλά συνεχώς. Χάλασε ο καιρός, χειμώνιασε, κρύο,
βροχές, χιόνια σε όλη την χώρα. Χρειάζεται προσοχή μέχρι να περάσει. Παρέα με τον καφέ μου
κάθομαι και ακούω την μουσική μου γράφοντας για ενημέρωση τις σελίδας μου τα καθημερινά.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά, κοντεύει μεσάνυχτα και έξω βρέχει. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη.
Καλό πρωινό...ας ελπίσουμε ότι θα είναι και καλός ο καιρός, θα είναι μια καλή Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment