Sunday, January 12, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό Σαββατιάτικο πρωινό με λιακάδα και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με χειμωνιάτικο ήλιο στον Αττικό ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της χειμωνιάτικης μέρας και του ήλιου. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Όμορφη μέρα και η σημερινή, για βόλτα πρωινή. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο ήλιος και ο αέρας του Γενάρη για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και συμμάζεψα το σπίτι. Τακτοποίησα την κουζίνα και έφαγα λίγα κριτσίνια, ένα κουλούρι και ήπια
το γάλα μου για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις
καθημερινές. Λίγο μετά τις έντεκα βγήκα για λίγα ψώνια πρωινά. Πήγα στο μανάβικο τις γωνιάς
και ψώνισα λίγες πατάτες, κρεμμύδια και ένα μαρούλι για τα καναρίνια. Πέρασα και από τον
φούρνο και πήρα δυο γιαούρτια και λίγες τυρόπιτες μικρές. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος για να βγω για την βόλτα μου μέχρι πλατεία. Πολύ όμορφη
η μέρα με ήλιο όμορφο χειμωνιάτικο. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα
πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ με αρκετό κόσμο, αλλά τα μαγαζιά άδεια.
Έκανα την βόλτα μου στην όμορφη χειμωνιάτικη πλατεία κάθισα λίγο στην λιακάδα και λίγο μετά
τις μία επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από το Παραδοσιακό στην Ομήρου
και ψώνισα λίγο ανθότυρο για το επόμενο τετραήμερο. Επιστροφή σπίτι. Έριξα μια ματιά στα
καναρίνια και ετοίμασα για φαγητό. Ένα πιάτο φακές μα λίγο ξύδι, σαλάτα με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα
τα πιατικά τα μεσημεριανά και τακτοποίησα την κουζίνα. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ήπια
δυο γουλιές καφέ. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διάβασα την επικαιρότητα. Τώρα, λίγο πριν τις επτά, κάνω ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφη
η βραδιά, με καθαρό τον Αττικό ουρανό, μπονάτσα και φεγγαράδα με αστροφεγγιά. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά. Ήπια τα χάπια μου και ντύθηκα καλά για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου
για να δω. Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ και πήγα στους δικούς μου. Κάθισα ήπια ένα καφέ μικρό, τα
είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και κάνοντας την βόλτα μου επέστρεψα σπίτι
για να συνεχίσω την Σαββατιάτικη βραδιά. Επιστροφή σπίτι, στην ησυχία και στην ζεστασιά. Τα
καναρίνια κάθονται στη θέση τους και απολαμβάνουν τον ύπνο τους μέχρι το ξημέρωμα. Έβαλα
την τηλεόραση και είδα τα νέα προς το τέλος στον ΣΚΑΪ, τα αθλητικά και τον αυριανό καιρό.
Όμορφος θα είναι ο καιρός αύριο με λιακάδα, χωρίς κρύο. Έκλεισα την τηλεόραση, έφτιαξα ένα
τσάι πράσινο με λίγο μέλι, ήπια δυο γουλιές και άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα
μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα τα αθλητικά του Σαββάτου και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις
καθημερινές. Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και η Σαββατιάτικη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, όπως κάθε πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη.
Καλό πρωινό ηλιόλουστο.....

No comments:

Post a Comment