Saturday, January 18, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, ηλιόλουστο, με θαύμα χειμωνιάτικο καιρό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με λιακάδα και μπονάτσα χωρίς κρύο.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της μέρας και του χειμωνιάτικου ήλιου. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό στη θέση τους, για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να έρθει το βράδυ. Με περιμένουν καθημερινά να τα τακτοποιήσω, υπομονετικά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες
να μπει στο σπίτι το φως της μέρας ,του ήλιου και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Σκούπισα τα μπαλκόνια και τακτοποίησα το σπίτι. Συμμάζεψα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ
και ετοίμασα ότι χρειάζεται για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού σήμερα έχει, κοτόπουλο με
πατάτες και σάλτσα από φρέσκες ντομάτες στην κατσαρόλα. Λίγο πριν τις δέκα όλα έτοιμα για
το μαγείρεμα και αρχή μαγειρέματος με σοτάρισμα κρεμμυδιού και τις πατάτες. Συνέχεια σε
χαμηλή φωτιά το ψήσιμο. Στην διάρκεια του ψησίματος του φαγητού, έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια
το γάλα μου και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διάβασα την επικαιρότητα.
Κάθε τόσο κοιτάζω το ψήσιμο του φαγητού. Λίγο μετά τις έντεκα ξυρίστηκα και πριν τις δώδεκα
έτοιμο το φαγητό. Δοκίμασα και είναι καλά ψημένο και νόστιμο. Έκλεισα την κουζίνα και έτοιμος
για να βγω για την βόλτα μου την πρωινή. Λίγο μετά τις δώδεκα ντύθηκα και βγήκα για να πάω
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Πέταξα τα σκουπίδια μου στον κάδο των σκουπιδιών και συνέχισα
για πλατεία σιγά σιγά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία λόγω καλοκαιρίας. Πολύ όμορφη
η μέρα για βόλτα, ψώνια με τις εκπτώσεις και καφέ στην πλατεία σε κάποιο από τα όμορφα καφέ.
Αρκετός κόσμος στην πλατεία και στα καφέ γύρω από την πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα
λίγο στην πλατεία, παρέα με την όμορφη χειμωνιάτικη λιακάδα και μία η ώρα, πέρασα από το
παραδοσιακό στην Ομήρου, ψώνισα λίγο ανθότυρο και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι
για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό
μαρουλιού και ζέστανα λίγο το φαγητό. Έβαλα ένα πιάτο πατάτες, με κοτόπουλο, με σάλτσα, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά,
τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια
μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα. Βράδιασε και σήμερα λίγο
μετά τις έξη και μισή. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις
καθημερινές. Όμορφη σήμερα η βραδιά, με καθαρό τον Αττικό ουρανό και μπονάτσα με νοτιά
χωρίς κρύο χειμωνιάτικο. Επτά και μισή έβαλα μέσα τα καναρίνια, στη θέση τους, να περάσουν
την βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα
την ενημέρωση των σελίδων μου και το facebook. Λίγο πριν τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά
έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος για να βγω να πεταχτώ μέχρι
τους δικούς μου για να δω. Πήγα στους δικούς μου κάνοντας την βόλτα μου, κάθισα, ήπια έναν
καφέ μικρό με ένα ποτήρι νερό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα για επιστροφή
στο σπίτι να συνεχίσω την βραδιά μου. Σήμερα έχει και μπάσκετ Euroleague στο ΟΑΚΑ μεταξύ
Παναθηναϊκού – Εφές. Θα το δείξει η ΔΤ και θα το δω. Αρχίζει λίγο πριν τις δέκα. Επιστροφή
σπίτι λίγο μετά τις εννιά. Πήρα τον καφέ μου τον καπουτσίνο και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια
ματιά στα μηνύματα, στην επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου. Εννιά και μισή
άνοιξα την τηλεόραση, μπήκα στον ΣΚΑΪ είδα τα νέα, τον καιρό και στη συνέχεια μπήκα στην ΔΤ
και παρακολουθώ το παιχνίδι, μπάσκετ, της Euroleague Παναθηναϊκός – Εφές.
Τελικά Παναθηναϊκός – Εφές 78-64. Σπουδαία νίκη του Παναθηναϊκού. Μπράβο στους Πράσινους
Καλή συνέχεια. Καλή επιτυχία την Δευτέρα στο ΟΑΚΑ με τον Ολυμπιακό. Έτσι πέρασε η ημέρα
και η σημερινή βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με λιακάδα και χωρίς κρύο.
Καλό πρωινό......

No comments:

Post a Comment