Friday, January 24, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης με λιακάδα και χειμωνιάτικη μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με ήλιο χειμωνιάτικο και ζέστη αρκετή για
την εποχή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο.
Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή.
Έβγαλα έξω στο φως της μέρας και του ήλιου, τα καναρίνια και τα τακτοποίησα στη θέση τους
στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει.
Άνοιξα τις τζαμόπορτες του σπιτιού, να μπει το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας, στο σπίτι,
για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο
νερό στις γλάστρες και συμμάζεψα το σπίτι. Τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ,
έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και άνοιξα λίγο μετά τις δέκα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση στις σελίδες μου
τις καθημερινές και της σελίδας μου στο FaceBook. Πολύ όμορφη η σημερινή μέρα του Γενάρη.
Με λιακάδα, Χειμωνιάτικη, ηλιόλουστη την Αττική Γη και μπονάτσα. Δώδεκα η ώρα, ντύθηκα
και έτοιμος να βγω για μια βόλτα πρωινή προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Βγήκα και σιγά,
σιγά πήγα προς πλατεία παρέα με την όμορφη καλοκαιρία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία.
Στην πλατεία σχεδόν γεμάτα όλα τα καφέ και η πλατεία γεμάτη από κόσμο που απολαμβάνει την
χειμερινή λιακάδα. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, πήρα δυο κουλούρια από τον
Βενέτη που μόλις τα είχε βγάλει και τρώγοντας το ένα επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από το καφέ του μεγάλου δρόμου, στη γειτονιά μου και πήρα
ένα καπουτσίνο διπλό για το βράδυ, στις οκτώ, που θα δω το παιχνίδι μπάσκετ του Παναθηναϊκού
στην Κωνσταντινούπολη με την Φενέρμπαχτσε. Αρχίζει σε λίγο στις οκτώ. Όμορφη και η σημερινή
βραδιά, μόνο που άρχισε να κάνει κρύο σιγά σιγά. Χειμώνας ακόμα είναι που για να περάσει θέλουμε ακόμα δυο μήνες. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια στη θέση τους για να
περάσουν την βραδιά τους στην ησυχία και στην ζεστασιά του σπιτιού. Παρέα με τον καφέ μου
συνεχίζω την ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και με τον καπουτσίνο
μου κάθισα για να δω στην ΔΤ το παιχνίδι Φενέρμπαχτσε – Παναθηναϊκός για την Euroleague.
Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα για να πάω στα γρήγορα μέχρι τους δικούς μου για να δω και να προλάβω να επιστρέψω στο σπίτι να δω το τέλος του παιχνιδιού του Παναθηναϊκού. Έτσι και έγινε
κάθισα, ήπια τον καφέ μου, είπαμε τα καθημερινά και λίγο πριν τις εννιά έφυγα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Μου έδωσε και η αδελφή μου ένα μπολ λαχανόριζο για αυριανό
φαγητό. Επιστροφή σπίτι, έβαλα στο ψυγείο το λαχανόριζο, πήρα τον καφέ μου και κάθισα να
παρακολουθήσω τον αγώνα μπάσκετ στην ΔΤ που είναι λίγο πριν το τέλος. Τελικό αποτέλεσμα
Φενέρμπαχτσε – Παναθηναϊκός 77-72. Μπράβο στον Παναθηναϊκό. Κρίμα όμως που έχασε.
Δεν πειράζει έχουμε και τον επαναληπτικό εδώ. Άξιζε να κερδίσει. Και η ήττα είναι μέσα στο
παιχνίδι. Οι πέντε πόντοι που έχασε είναι λίγοι και μπορεί να τους καλύψει εδώ στον επαναληπτικό.
Πάντως μπράβο στον Παναθηναϊκό. Πήρα τον καφέ μου και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά
στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών
και των σελίδων μου στο FaceBook. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με λιακάδα τουλάχιστον το πρωινό γιατί
έρχονται σιγά σιγά βροχές και χιόνια από τα Δυτικά.
Καλό πρωινό.....καλή συνέχεια στον Χειμώνα

No comments:

Post a Comment