Friday, January 17, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης με συννεφιά, χειμωνιάτικο και βροχερό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με συννεφιά να ετοιμάζεται για βροχή.
Δεν έχει κρύο πολύ γιατί είναι Νοτιάς ο καιρός. Μόνο που έχει συννεφιά της βροχής.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με συννεφιά και σκοτεινιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα όπως
κάθε μέρα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Καθάρισα και τακτοποίησα τα κλουβιά των
καναρινιών, τους άλλαξα το πόσιμο νερό, τους έβαλα τροφή όπως καθημερινά και τους έβαλα από
ένα κομμάτι μπρόκολο και ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Τα καναρίνια με περίμεναν όπως κάθε
πρωινό με τιτιβίσματα πρωινά. Άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως και ο αέρας της μέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια,
συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ένα ακτινίδιο και ήπια
το γάλα μου για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου.
Δώδεκα η ώρα έτοιμος να βγω για να πάω να πάρω τα φάρμακά μου που μου τα έχουν έτοιμα
στο φαρμακείο της γειτονιάς. Βγήκα, πήγα πήρα τα φάρμακα του μήνα και επέστρεψα σπίτι. Στην
επιστροφή ψώνισα κάτι που ήθελα από τον φούρνο και λίγο ψωμί και επέστρεψα σπίτι.
Τακτοποίησα τα φάρμακα στη θέση τους και αυτά που ψώνισα και λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα
για να πάω την βόλτα μου, από πεζοδρόμιο μεριά, του μεγάλου δρόμου, μέχρι πλατεία. Αρκετός
κόσμος από και προς πλατεία. Στην πλατεία λίγος κόσμος σήμερα, προς το μεσημέρι, λόγω συννεφιάς και πιθανής βροχής. Έκανα την βόλτα μου στην ήσυχη και όμορφη πλατεία, κάθισα
λίγο στην πλατεία, που σήμερα τα καφέ όλα είχαν λίγο κόσμο και λίγο μετά τις μία επέστρεψα
σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια να δω μήπως λείπει τίποτα
και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο παστίτσιο με λίγες πατάτες φούρνου που είχα από χθες, σαλάτα
με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Όμορφο το απόγευμα
το σημερινό με το φως της μέρας μετά τις έξη. Η μέρα μεγαλώνει συνεχώς σιγά σιγά. Πανσέληνος
σήμερα. Η πρώτη πανσέληνος της νέας χρονιάς. Για να δούμε τι χειμώνα θα έχουμε από δω και πέρα. Γιατί οι καιροί συνήθως αλλάζουν μετά την πανσέληνο. Θα δούμε από αύριο. Λίγο πριν τις
οκτώ ο καιρός και η βραδιά είναι μια χαρά. Καθαρός με αστροφεγγιά ο Αττικός ουρανός και σε
λίγο θα φανεί το φεγγάρι, Πανσέληνος, στον όμορφο Αττικό ουρανό. Καλή συνέχεια στην καλοκαιρία του χειμώνα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Πριν λίγο έβαλα μέσα στο σπίτι τα
καναρίνια, στη θέση τους, για να περάσουν την βραδιά τους. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και μπήκα
στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου. Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω γιατί θα παρακολουθήσω στο Ίντερνετ τον αγώνα
μπάσκετ Ολυμπιακός – Μπαρτσελόνα για την Euroleague από το ΣΕΦ. Πρώτο ημίχρονο και καλά
πήγε ο Ολυμπιακός. Προηγείται 34-32. Απλά χρειάζεται μεγάλη προσοχή στη συνέχεια.
Είδα για λίγο τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ και μετά τις δέκα και μισή έβαλα να φτιάξω μια
κούπα τσάι πράσινο με μέλι και να συνεχίσω την βραδιά. Παρέα με το τσάι μου παρακολουθώ τον
αγώνα μπάσκετ. Τελικό αποτέλεσμα Ολυμπιακός – Μπαρτσελόνα 72-81.
Εξαιρετική η Μπαρτσελόνα. Ο Ολυμπιακός κακός απόψε. Καλή συνέχεια χρειάζεται γιατί την
Δευτέρα παίζει με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά.
Αύριο τα λέμα και πάλι από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με λιακάδα και μπονάτσα.
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment