Monday, January 13, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής με ήλιο χειμωνιάτικο και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με ηλιόλουστη την Αττική Γη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Συνέχισα τις
πρωινές μου δουλειές. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του χειμωνιάτικου ήλιου
για να περάσουν τη μέρα τους. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού όπως κάθε
πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Άνοιξα
τις τζαμόπορτες να μπει ο ήλιος, η μέρα και ο αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τις βεράντες, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και μάζεψα
λίγο την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μετά τις δέκα άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο
Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση στις
σελίδες μου τις καθημερινές. Όμορφη και η σημερινή μέρα για βόλτα στην λιακάδα. Λίγο μετά
τις δώδεκα ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα να πάω την Κυριακάτικη βόλτα μου μέχρι πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά. Όμορφη λιακάδα χειμωνιάτικη σήμερα. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία.
Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο με κόσμο αρκετό. Στην πλατεία πολύς κόσμος κάνει την βόλτα του
η κάθεται στην πλατεία, η σε κάποιο από τα πολλά καφέ και απολαμβάνει την χειμωνιάτικη λιακάδα. Η πλατεία είναι γύρω γύρω γεμάτη από μικροπωλητές που απλώσει την πραμάτεια τους
στον πεζόδρομο της πλατείας. Όμορφα είναι και σήμερα με την χειμωνιάτικη λιακάδα. Έκανα την
βόλτα μου, ψώνισα λίγο ψωμί από του Βενέτη και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά για
μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πήρα από το καφέ της γειτονιάς ένα καπουτσίνο διπλό για
να τον έχω το απόγευμα που θα παρακολουθώ το παιχνίδι μπάσκετ Πανιώνιος – Ολυμπιακός στο
γήπεδο μας στη Νέα Σμύρνη, στη γειτονιά μας. Καλή επιτυχία. Επιστροφή σπίτι για φαγητό.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα με ελιές και τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα
μεσημεριανά και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά
και συμμάζεψα την κουζίνα. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάθισα να παρακολουθήσω
τα αθλητικά της Κυριακής και να ενημερώσω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Λίγο μετά τις επτά
τέλειωσε το παιχνίδι μπάσκετ Πανιώνιος – Ολυμπιακός στη Νέα Σμύρνη, στη γειτονιά μου. Τελικό
αποτέλεσμα Πανιώνιος – Ολυμπιακός 66-77. Καλή συνέχεια. Συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι
με γράψιμο, διάβασμα, ενημέρωση των σελίδων μου και παρακολούθηση τα αθλητικά. Σε λίγο θα
αρχίσει ο αγώνας για την Super League Ατρόμητος – Ολυμπιακός. Σήμερα δεν θα βγω για βόλτα
βραδινή γιατί έχω να δω τα αθλητικά μέχρι να τελειώσει η Κυριακάτικη βραδιά. Έχω έτοιμο και τον καπουτσίνο μου τον διπλό που θα με συνοδεύσει μέχρι να τελειώσει η Κυριακή. Τελικό
αποτέλεσμα Ατρόμητος – Ολυμπιακός 0-0. καλή συνέχεια στην αθλητική Κυριακή. Συνέχεια
της βραδιάς με την Αθλητική Κυριακή λίγο μετά τις δέκα. Έτσι πέρασε η μέρα και η Κυριακάτικη
βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη.
Καλό πρωινό ηλιόλουστο.....

No comments:

Post a Comment