Thursday, January 30, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με χειμωνιάτικο ήλιο και κρύο αρκετό στην Αττική.
Καλή Ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με λιακάδα αλλά με κρύο χειμωνιάτικο.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με κρύο αρκετό και λιακάδα
χειμωνιάτικη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα
ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω στο φως της μέρας και του ήλιου τα καναρίνια και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους. Τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό, καθαρισμό κλουβιών και αλλαγή τροφής και πόσιμου νερού. Σκούπισα τα μπαλκόνια και τακτοποίησα τις γλάστρες. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα λίγα παξιμάδια του λαδιού και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το
κομπιούτερ μου. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διάβασα την επικαιρότητα. Λίγο μετά τις δέκα επικοινώνησα με την κόρη μου να πάω αύριο να την δω και το
εγγόνι μου μαζί. Σήμερα δεν θα είναι σπίτι θα βγει. Ντύθηκα καλά γιατί έχει κρύο και βγήκα
και πήγα και πλήρωσα την ΕΥΔΑΠ. Στην επιστροφή ψώνισα λίγες μπανάνες και επέστρεψα σπίτι
να συνεχίσω το πρωινό μου. Λίγο μετά τις έντεκα μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα
και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και στο FaceBook. Καλή είναι η μέρα, αλλά έχει
κρύο αρκετό, χρειάζεται καλό ντύσιμο, όχι μόνο για έξω, αλλά και για μέσα στο σπίτι. Λίγο μετά
τις δώδεκα, ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα να πάω πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Κατέβηκα πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και από πεζοδρόμιο μεριά πάω προς πλατεία για
την βόλτα μου την πρωινή και λίγα ψώνια που χρειάζομαι να κάνω. Πολύ όμορφη λιακάδα σήμερα
αλλά έχει κρύο αρκετό. Πολύς κόσμος από και προς πλατεία σήμερα γιατί έχει λαϊκή αγορά στην
Μεγάλου Αλεξάνδρου. Πήγα πλατεία, έκανα την βόλτα μου, σχεδόν άδεια η πλατεία και τα καφέ
στον πεζόδρομο της πλατείας, γιατί έχει κρύο. Πήγα Βασιλόπουλο ψώνισα ένα γάλα φρέσκο και 6
αυγά και τέλειωσα στα γρήγορα. Πέρασα από τον Βενέτη και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό
φαγητό και στη συνέχεια προς το σπίτι, πέρασα από το παραδοσιακό και ψώνισα λίγο ανθότυρο,
παξιμάδια του λαδιού και από την λαϊκή ψώνισα λίγες πατάτες και κρεμμύδια και επέστρεψα σπίτι.
Επιστροφή πριν τις δυο. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από
ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο πιλάφι με σάλτσα και κεφτέδες κατσαρόλας
σαλάτα με τυρί και ένα αυγό βραστό, σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, βαρελίσιο από του Μακρή στο Χολαργό. Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Όμορφα κοιμήθηκα και ζεστά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, άρχιζε να νυχτώνει σιγά, σιγά.
Καθαρός ο αττικός ουρανός και ξάστερος, αλλά έχει κρύο αρκετό και χρειάζεται προσοχή.
Ήπια λίγες γουλιές καφέ, τακτοποίησα το δωμάτιό μου, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των καθημερινών μου σελίδων.
Επτά και μισή έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια, στη θέση τους, να περάσουν την βραδιά τους
στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το ξημέρωμα. Έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά, τακτοποίησα
την κουζίνα και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Παρέα με την
κούπα του καφέ συνεχίζω την βραδιά μου στη ζεστασιά του σπιτιού. Όμορφη και ήσυχη η βραδιά,
με καθαρό ουρανό, κρύο αρκετό και ξαστεριά μέχρι στιγμής. Έξω δεν θα βγω για βόλτα βραδινή
γιατί έχει κρύο πολύ. Μέσα θα μείνω, θα φτιάξω μια κούπα τσάι πράσινο και με λίγο τηλεόραση,
γράψιμο, διάβασμα, ενημέρωση των σελίδων μου, παρέα με μουσική και τραγούδια θα περάσω την
βραδιά μου στην ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού. Τ αγαπώ αυτά τα όμορφα βράδια στην
ζεστή αγκαλιά του σπιτιού. Είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ και λίγο μετά τις δέκα έφτιαξα μια κούπα
τσάι, πράσινο, με μέλι και μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, ενημέρωσα τις σελίδες
μου και έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν
τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη.
Καλό πρωινό με ήλιο χειμωνιάτικο και κρύο αρκετό.....

No comments:

Post a Comment