Wednesday, January 1, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό στην παραμονή της καινούργιας χρονιάς 2014.
Καλή ανατολή στην τελευταία μέρα του χρόνου που φεύγει. Ευχές για καλύτερη χρονιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τα κάλαντα της πρωτοχρονιάς.
Καλή, χαρούμενη και ευτυχισμένη πρωτοχρονιά....για όλο τον κόσμο, σε όλο τον κόσμο. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά, για καλύτερη ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη
ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι του σπιτιού, όπως κάθε πρωινό. Όμορφη η σημερινή μέρα, η τελευταία του χρόνου που
φεύγει. Μόνο που έχει συννεφιά και χειμωνιάτικη παγωνιά. Σκούπισα, πότισα τις γλάστρες την
τελευταία μέρα της χρονιάς που φεύγει και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Συμμάζεψα το σπίτι και την
κουζίνα, έφαγα λίγα ακτινίδια και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, άνοιξα το
κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έντεκα η ώρα ντύθηκα καλά και βγήκα
να πάω μέχρι την κόρη μου, στον Νέο Κόσμο, που μένει, να την δω και να δω και το εγγόνι μου το
μοναδικό, που μεγαλώνει σιγά, σιγά και με αγάπη. Κοντεύει να σαραντίσει. Πήγα στα γρήγορα με
το Τραμ, κάθισα, ήπια τον καφέ μου, τους είδα όλους και τον εγγονό μου και την αδελφή μου που
είχε έρθει να τους δει και λίγο πριν τις μία φύγαμε με την αδελφή μου και επιστρέψαμε με το Τραμ
στα σπίτια μας, στη Νέα Σμύρνη, που είναι κοντά. Πολύς κόσμος στο Τραμ από και προς τον Νέο
Κόσμο. Αλλά είναι μεγάλη εξυπηρέτηση το Τραμ για αυτή την περιοχή γιατί είναι κοντά και το
Μετρό με τον σταθμό του Νέου Κόσμου. Επιστροφή σπίτι για μεσημεριανό φαγητό, το τελευταίο
της χρονιάς που φεύγει. Βγήκα για λίγο, γιατί είναι νωρίς ακόμη για φαγητό, πήγα μέχρι το καφέ
της γειτονιάς, πήρα ένα καφέ καπουτσίνο για το βράδυ, ευχήθηκα σε όλους στο καφέ καλή χρονιά
και επέστρεψα σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από το μανάβικο και πήρα λίγο μπρόκολο για τα
καναρίνια. Επέστρεψα σπίτι, έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού, τρυφερό στα καναρίνια και ετοίμασα ένα πιάτο βραστό με λαχανικά εποχής, σαλάτα με τυρί και ένα αυγό βραστό το ασπράδι
μονάχα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι άσπρο κρασί βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά
τα τελευταία απογευματινά χάπια της χρονιάς που φεύγει. Βράδιασε κανονικά, μόνο που άρχισε να
μεγαλώνει η μέρα σιγά σιγά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και κατέβηκα και πέταξα τα τελευταία σκουπίδια της χρονιάς που φεύγει. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα λίγο τα
μηνύματα και τις ευχές, απάντησα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα για την υγεία του Σούμι
που προσπαθούν οι γιατροί να τον κρατήσουν στην ζωή. Μακάρι να πάνε όλα καλά. Λίγο πριν τις
οκτώ έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού, γιατί έξω
έχει παγωνιά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Τα τελευταία χάπια της χρονιάς που φεύγει. Ήπια
λίγες γουλιές καφέ και συνεχίζω στο Ίντερνετ να γράφω για ενημέρωση της σελίδας μου τα καθημερινά. Εννιά η ώρα και κάθισα να παρακολουθήσω τα νέα και τον καιρό στην τηλεόραση
του ΣΚΑΪ. Λίγο πριν τις δέκα τέλος ΣΚΑΪ και παρέα με τον καφέ μου μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω μέχρι να τελειώσει η τελευταία βραδιά της χρονιάς που φεύγει. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, τις καινούργιας χρονιάς που δεν περιμένει.
Καλή ανατολή στην καινούργια χρονιά “ 2014” με ένα καλύτερο αύριο για όλο τον κόσμο
σε όλο τον κόσμο....Καλή χρονιά !!!!!!

No comments:

Post a Comment