Saturday, January 4, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής με ήλιο και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με λιακάδα χειμωνιάτικη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και για καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα
έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του χειμωνιάτικου ήλιου για να περάσουν την μέρα τους.
Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού όπως κάθε πρωινό. Σκούπισα τα μπαλκόνια
και τακτοποίησα τις γλάστρες. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει ο ήλιος και το φως στο σπίτι για να
αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ για να συνεχίσω το πρωινό. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις έντεκα
η ώρα ντύθηκα καλά γιατί έχει κρύο, παρ όλο που έχει ήλιο από το πρωί και βγήκα να πάω για λίγα
ψώνια μέχρι τον Βερόπουλο και να περάσω να πω καλή χρονιά σε όλους τους γνωστούς. Βγήκα
πήγα για ψώνια, πλήρωσα την Vodafon, είπα τις ευχές και επέστρεψα σπίτι να αφήσω τα λίγα ψώνια που είχα από τον Βερόπουλο. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στο σπίτι και βγήκα
να πάω για την πρωινή μου βόλτα μέχρι πλατεία και να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι. Από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία, έκανα την βόλτα μου που ήταν όμορφα με την χειμωνιάτικη λιακάδα, ψώνισα λίγα από τον Βασιλόπουλο και από δίπλα από το μανάβικο πήρα ένα μαρούλι
για τα καναρίνια και λίγα ακτινίδια για μένα. Πέρασα από τον Βενέτη, είπα τις ευχές μου σε όλους
και επιστρέφοντας για το σπίτι πέρασα από το παραδοσιακό και πήρα λίγο ανθότυρο. Επιστροφή
σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά και περνώντας από τον φούρνο πήρα δυο γιαούρτια και από το φαρμακείο ένα κουτί φάρμακα για τον προστάτη. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο γιουβέτσι με κριθαράκι, με παρμεζάνα, σαλάτα με λίγο τυρί, ένα αυγό βραστό, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι άσπρο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα,
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά τα
μεσημεριανά, ήπια δυο γουλιές καφέ, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά
στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών
και συνεχίζω το απόγευμα μου στο σπίτι. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα στο σπίτι, στη θέση τους,
τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους, στη ζεστασιά του σπιτιού, μέχρι το πρωινό. Οκτώ
η ώρα και χάπια βραδινά. Ντύθηκα καλά, γιατί έχει κρύο αρκετό και βγήκα να πάω μέχρι τους
δικούς μου για να δω. Πήγα, κάθισα, ήπια ένα καφέ μικρό, τα είπαμε τα καθημερινά, τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι, λίγο μετά τις εννιά για να παρακολουθήσω τον αγώνα μπάσκετ
από το ΣΕΦ, Ολυμπιακός – Φενέρμπαχτσε για το TOP 16 της Euroleague. Πήρα τον καφέ μου
άνοιξα την τηλεόραση και παρακολουθώ το μπάσκετ που μόλις άρχισε, εννιά και μισή στη ΔΤ.
Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και ρίχνω ματιές στην επικαιρότητα, τα αθλητικά και την καθημερινότητα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Όμορφα και ζεστά στο σπίτι
όσο ανάβει η θέρμανση του σπιτιού. Μετά σκέπασμα καλό με το πάπλωμα και ύπνο μέχρι το πρωί.
Λίγο μετά τις έντεκα τέλειωσε το μπάσκετ. Νικητής ο Ολυμπιακός με 95-82. σπουδαία νίκη.
Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο
πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με λιακάδα και καλό καιρό.
Καλό πρωινό......

No comments:

Post a Comment