Thursday, January 16, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης με συννεφιά της βροχής και ψιχάλα από το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη, με συννεφιά στον Αττικό ουρανό και βροχερό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με συννεφιά και ψιλή βροχή το πρωινό. Έπλυνα τα
δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή, την μια και μοναδική. Αυτό είναι και το ζητούμενο. Υπομονή και πρόληψη για
καλή συνέχεια. Έβγαλα έξω τα καναρίνια, στο φως της μέρας για να περάσουν την μέρα τους μέχρι
να έρθει η νύχτα και το σκοτάδι. Τα τακτοποίησα στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως
κάθε πρωινό. Άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες του σπιτιού, να μπει το φως και ο αέρας της μέρας,
για ανανέωση της ατμόσφαιρας του σπιτιού. Σκούπισα, τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις
γλάστρες και συμμάζεψα το σπίτι. Ήπια λίγες γουλιές καφέ. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια το
γάλα μου για πρωινό. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα και πήγα στην παθολόγο μου να μου γράψει τα
φάρμακα της επόμενης τριμηνίας και μια εξέταση για INR. Τέλειωσα στα γρήγορα, πέρασα από
το φαρμακείο και άφησα τη λίστα με τα φάρμακα του μήνα, αύριο θα τα έχει έτοιμα και πέρασα
από το σπίτι ν αφήσω κάτι που ψώνισα από τον φούρνο. Τακτοποίησα αυτά που ψώνισα και βγήκα
να πάω μέχρι την μικροβιολόγο για την εξέτση του INR. Μου πήρε αίμα η γιατρός και έφυγα για
να επιστρέψω σπίτι. Το βράδυ θα μου τηλεφωνήσει η γιατρός για το αποτέλεσμα του INR. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Δώδεκα
η ώρα και βγήκα να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Όμορφη η μέρα και αρκετά ζεστή, με συννεφιά. Αρκετός κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά από και προς πλατεία, γιατί
σήμερα έχει λαϊκή στην Μ. Αλεξάνδρου. Λίγος κόσμος στην πλατεία. Έκανα την βόλτα μου,
πέρασα από τον Βασιλόπουλο, έκανα τα λίγα ψώνια μου, πέρασα από τον Βενέτη και επέστρεψα
από πεζοδρόμιο μεριά σπίτι λίγο πριν τις μία και μισή για μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά
στα κανάρια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο με
ένα κομμάτι παστίτσιο, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα
στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγευμα μου. Σκοτείνιασε νωρίς σήμερα λόγω συννεφιάς στον
Αττικό ουρανό. Πανσέληνος αύριο 16 του Γενάρη. Η πρώτη πανσέληνος της Νέας Χρονιάς.
Συνήθως μετά την πανσέληνο αλλάζει ο καιρός. Μακάρι να έχουμε καλή συνέχεια στο Χειμώνα.
Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια, στη θέση τους, να περάσουν την βραδιά τους στην
ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού μέχρι το πρωινό. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος
για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου να δω. Ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα, κάνοντας την
βόλτα μου πήγα μέχρι τους δικούς μου. Κάθισα τους είδα όλους, ήπια τον καφέ μου, είπαμε τα
καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και κάνοντας την βόλτα μου επέστρεψα στο σπίτι για
να συνεχίσω την βραδιά μου. Άνοιξα την τηλεόραση και στον ΣΚΑΪ είδα τα νέα, αθλητικά και τον
καιρό μέχρι λίγο μετά τις δέκα. Έκλεισα την τηλεόραση και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά
στα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφη η σημερινή βραδιά χωρίς
κρύο, αλλά με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό με σύννεφα της βροχής. Έντεκα η ώρα, έφαγα
ένα γιαούρτι με μέλι και συνεχίζω την βραδιά μου, με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη, με συννεφιά και βροχή.
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment