Saturday, January 11, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, χειμωνιάτικης και ηλιόλουστης με μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Γενάρη με ήλιο και χειμωνιάτικη μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα κανάρια, στο φως του ήλιου και τη μέρας για να περάσουν την μέρα τους στο απάνεμο μπαλκόνι
του σπιτιού, στη θέση τους και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει
στο σπίτι ο ήλιος και ο χειμωνιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα
και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και συμμάζεψα το σπίτι.
Έφαγα λίγα κριτσίνια, ένα ακτινίδιο και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Τακτοποίησα την κουζίνα,
ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές.
Όμορφη μέρα σήμερα με λιακάδα στην Αττική Γη και χειμωνιάτικη μπονάτσα. Μακάρι να κρατήσει έτσι ο καιρός του Γενάρη. Κάνουμε και οικονομία στο πετρέλαιο θέρμανσης. Μακάρι.
Έντεκα η ώρα ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα να πάω με το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο να δω
την κόρη μου και τον εγγονό μου. Σήμερα έχει όμορφη μέρα. Μέρα για βόλτα το Μπέμπη με το
καινούργιο καρότσι του. Έτσι και έγινε. Πήγα να τους δω και μόλις έβγαιναν για βόλτα εκεί κοντά.
Όλα μια χαρά, μαζί και η χειμωνιάτικη μέρα με ήλιο και μπονάτσα. Πήγαμε την βόλτα μας με τον
μπέμπη. Καθίσαμε για καφέ τα είπαμε λιγάκι τα πρωινά και τα καθημερινά και λίγο πριν τις μία
φύγαμε και επιστροφή με τον μπέμπη στο σπίτι. Τους χαιρέτησα και έφυγα. Πήγα να πάρω το
Τραμ για επιστροφή στο σπίτι. Δεν άργησε να έρθει το Τραμ. Το πήρα και επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή ψώνισα από το μανάβικο της γειτονιάς, λίγες ντομάτες και ένα κομμάτι μπρόκολο για τα κανάρια. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά
στα κανάρια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα με λίγες ελιές και τυρί. Φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.
Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση απογευματινή. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Αργεί τώρα να νυχτώνει όσο περνάν οι μέρες του Γενάρη. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έπλυνα τα μεσημεριανά τα πιατικά, συμμάζεψα την
κουζίνα και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα
την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφο το απόγευμα
το σημερινό, μόνο που σκοτείνιασε και νύχτωσε κανονικά λίγο μετά τις έξη. Καθαρός ο Αττικός
ουρανός με φεγγαράδα, αστροφεγγιά και μπονάτσα. Πολύ όμορφη η βραδιά χωρίς κρύο αρκετό.
Οκτώ η ώρα, μόλις άρχισε η θέρμανση του σπιτιού να λειτουργεί. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά,
έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και συνεχίζω στο σπίτι την βραδιά.
Σήμερα δεν θα βγω βόλτα βραδινή, παρ όλο που είναι πολύ όμορφη η βραδιά. Θα μείνω σπίτι
παρέα με γράψιμο, διάβασμα, άκουσμα μουσικής και τραγουδιών και παρακολούθηση τον αγώνα
Μπάσκετ Παναθηναϊκού με την Λαμποράλ στην Ισπανία. Δύσκολος ο αγώνας. Να δούμε. Μακάρι
να πάει καλά ο Παναθηναϊκός, μην πάθει αυτά που έπαθε χθες ο Ολυμπιακός, ο Πρωταθλητής.
Λίγο μετά τις δέκα και ο Παναθηναϊκός καλά πήγε στο πρώτο ημίχρονο. Καλή συνέχεια. Έκανα
μια κούπα τσάι πράσινο με μέλι και συνεχίζω την βραδιά με ενημέρωση των σελίδων μου και παρακολούθηση του Μπάσκετ από την Ισπανία. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζω την
επικαιρότητα, παρέα με μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες.
Λίγο μετά της έντεκα τέλειωσε το παιχνίδι μπάσκετ Λαμποράλ Κούτσα- Παναθηναϊκός.
Τελικό αποτέλεσμα Λαμποράλ – Παναθηναϊκός 64-72. Σπουδαία εμφάνιση ο Παναθηναϊκός.
Ένα μεγάλο Μπράβο για την σπουδαία νίκη. Καλή συνέχεια....
Έτσι τέλειωσε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό
λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη.
Καλό πρωινό Σαββάτου......

No comments:

Post a Comment