Friday, January 3, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό της πρώτης Πέμπτης του Γενάρη του καινούργιου χρόνου.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη, με ήλιο και κρύο αρκετό το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Παρέα με ήλιο και ψύχρα το πρωινό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του χειμωνιάτικου ήλιου.
Τα τακτοποίησα, όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι για να περάσουν τη μέρα τους. Όμορφη
η μέρα η σημερινή. Με ήλιο από το ξημέρωμα με καθαρό ουρανό και μπονάτσα. Έφαγα λίγα
κριτσίνια, ήπια το γάλα μου και δυο γουλιές καφέ για πρωινό και έβαλα στα καναρίνια από ένα
φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως και ο ήλιος της
ημέρας για να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Δέκα η ώρα άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο
Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα, την καθημερινότητα τα αθλητικά και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Έντεκα η ώρα, έτοιμος, κατάλληλα
ντυμένος, βγήκα να πάρω το Τραμ να πάω μέχρι τον Νέο Κόσμο για να δω την κόρη μου και τον
εγγονό μου. Πράγματι με το Τραμ που δεν περίμενα πολύ πήγα μέχρι το Νέο Κόσμο στα γρήγορα.
Μεγάλη εξυπηρέτηση το Τραμ, τελικά. Όπως και το ΜΕΤΡΟ. Πήγα τους είδα, κάθισα, ήπια καφέ
μαζί τους, είπαμε τα καθημερινά, είδα τον εγγονό μου που μεγάλωσε αρκετά, αύριο σαραντίζει
και συνεχίζει σιγά σιγά και σταθερά να μεγαλώνει. Είναι ένα θαύμα τελικά η ζωή. Έτσι μεγάλωσα
την κόρη μου, όπως ακριβώς μεγαλώνει και αυτή τον γιο της, τον εγγονό μου τον μοναδικό. Πριν
φύγω, ήρθε και ο μπαμπάς Αλέξανδρος από την δουλειά, τα είπαμε λιγάκι και λίγο μετά τις μια
έφυγα και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Πηγαίνω τακτικά και τους
βλέπω. Είναι κοντά και εύκολα με το Τραμ. Επέστρεψα σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους
έβαλα από ένα φύλλο, τρυφερό, μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο παστίτσιο, χόρτα
σαλάτα με λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για
ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά. Ήπια δυο γουλιές καφέ, άναψα
τα φώτα γιατί σκοτείνιασε και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την
επικαιρότητα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έφαγα λίγο κουλούρι
με σουσάμι και συνεχίζω το απόγευμα μου στο σπίτι. Σήμερα δεν έχει έξοδο βραδινή. Θα μείνω
στο σπίτι για να παρακολουθήσω το παιχνίδι μπάσκετ από το ΟΑΚΑ για τοTOP-16 τις Euroleague
μεταξύ Παναθηναϊκού – Αρμάνι Μιλάνο. Από σήμερα αρχίζουν τα δύσκολα, για Παναθηναϊκό,
Ολυμπιακό. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ήπια τα χάπια μου και συνεχίζω τη βραδιά στο σπίτι.
Έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού. Εννιά η ώρα
άνοιξα την τηλεόραση και παρακολουθώ την επικαιρότητα. Ρίχνω πότε, πότε ματιές στο μπάσκετ
στο αποτέλεσμα. Λίγο πριν τις έντεκα έφτιαξα μια κούπα τσάι με μέλι και μπήκα στο Ίντερνετ.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, στο μπάσκετ, διάβασα την επικαιρότητα και ενημερώνω τις σελίδες
μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά, η δεύτερη τις νέας Χρονιάς.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Γενάρη.....
Πριν από λίγο, έντεκα και μισή σχεδόν
Ο Παναθηναϊκός έκανε το 1-0 στο TOP 16
Με 73-57 επί της Αρμάνι Μιλάνο.
Μπράβο στον Παναθηναϊκό. Καλή συνέχεια
Αύριο καλή επιτυχία στον Ολυμπιακό με την Φενέρμπαχτσε

No comments:

Post a Comment