Sunday, January 19, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου με λιακάδα και μπονάτσα από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με ήλιο και μπονάτσα, χωρίς κρύο χειμωνιάτικο.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι στην
θέση τους, όπως κάθε πρωινό. Και τα δυο με περίμεναν υπομονετικά. Περιποιήθηκα τα καναρίνια,
σκούπισα τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες. Άνοιξα τις τζαμόπορτες, μια που είναι πολύ όμορφη η μέρα, να μπει το φως της μέρας, ο αέρας και ο ήλιος στο σπίτι για ν αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια το γάλα μου για πρωινό και συνέχισα τη μέρα μου πίνοντας λίγες γουλιές καφέ.
Λίγο πριν τις δέκα έβαλα πλυντήριο να κάνω μια πλύση μια που έχει σήμερα λιακάδα και θα
στεγνώσουν τα ρούχα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ,
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου
περιμένοντας να τελειώσει η πλύση. Λίγο μετά τις δώδεκα τέλειωσε το πλύσιμο των ρούχων,
τ άπλωσα στην απλώστρα και τα έβγαλα στο μπαλκόνι που έχει ήλιο όλη την ημέρα για να στεγνώσουν στα γρήγορα. Λίγο πριν τις δώδεκα ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα για λίγα ψώνια.
Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι τον Βερόπουλο για λίγα ψώνια. Ψώνισα αυτά που
χρειαζόμουν και επιστρέφοντας για το σπίτι πέρασα από την Vodafon, πλήρωσα για το κινητό μου
και ψώνισα από το μανάβικο της γωνιάς ένα κομμάτι μπρόκολο για τα καναρίνια. Περνώντας από
τον φούρνο ψώνισα κάτι που ήθελα και επιστροφή σπίτι για συνέχεια της μέρας. Έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για το μεσημεριανό
φαγητό. Ζέστανα ένα πιάτο πατάτες με κοτόπουλο στην κατσαρόλα, με ντομάτα, σαλάτα με τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά και έβρασα 6 αυγά
σφιχτά για να τα έχω στο ψυγείο να τρώω το ασπράδι μόνο. Κατέβηκα και πέταξα τα σκουπίδια
στον κάδο των σκουπιδιών και επιστροφή σπίτι για την συνέχεια του απογέματος. Λίγο πριν τις
επτά μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές. Έβαλα μέσα στο σπίτι, στη θέση τους, τα καναρίνια
για να περάσουν την βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού, μέχρι το πρωινό. Έβαλα στο κρύο
νερό τα αυγά, να κρυώσουν για να τα βάλω στο ψυγείο. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έβαλα μέσα
στο σπίτι την απλώστρα με τα ρούχα της σημερινής πλύσης, απέναντι στο καλοριφέρ, που μόλις
άναψε για να στεγνώσουν. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω,
θα μείνω σπίτι για να παρακολουθήσω τα αθλητικά. Μπάσκετ και Ποδόσφαιρο. Από Ελλάδα
και εξωτερικό και να ενημερώσω τις σελίδες μου. Έτσι και έγινε. Παρέα με τον καφέ μου, είδα
τα νέα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, τα αθλητικά και τον καιρό. Μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ
διάβασα την επικαιρότητα, ενημέρωσα τις σελίδες μου και άκουσα μουσική και τραγούδια.
Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό
λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με λιακάδα.
Καλό πρωινό χωρίς κρύο, αρκετό, χειμωνιάτικο....


No comments:

Post a Comment