Sunday, December 1, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....




Καλημέρα....καλό πρωινό στην τελευταία μέρα του Νοέμβρη και του Φθινόπωρου.
Σάββατο σήμερα το τελευταίο του Φθινόπωρου με συννεφιά, μπονάτσα και κρύο αρκετό.
Καλή ανατολή στην τελευταία μέρα του Φθινόπωρου. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό
λίγο πριν τις οκτώ. Παρέα με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό και κρύο αρκετό από νωρίς
το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, σε μπακιρένιο μπρίκι, παρέα με ένα ποτήρι δροσερό νερό.
Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που με περίμεναν υπομονετικά και τα έβγαλα έξω για να συνεχίσουν την μέρα τους.
Τα βράδια τώρα που χειμωνιάζει και έχει κρύο τα βάζω μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού για να
περνούν τις βραδιές τους. Τα τακτοποίησα, όπως κάθε πρωινό και συνέχισα τις δουλειές τις
πρωινές του σπιτιού. Έριξα από πολύ λίγο νερό στις γλάστρες, σκούπισα και τακτοποίησα τα
μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει ο Φθινοπωρινός αέρας για
ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σήμερα δεν έχει ήλιο να μας ζεστάνει, είναι γενική συννεφιά
και έχει κρύο αρκετό το πρωινό. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα παξιμάδια του λαδιού, ήπια το
γάλα μου και συνέχισα την μέρα μου στο σπίτι. Λίγο πριν τις δέκα, έβαλα το πλυντήριο να κάνω
μια πλύση. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών στην διάρκεια που το πλυντήριο είναι
σε λειτουργία. Λίγο πριν τις δώδεκα τέλειωσε η πλύση. Άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα και τα
έβγαλα στο απάγκιο μπαλκόνι για να στεγνώσουν. Καλά πήγε το πρωινό μου στο σπίτι. Σε λίγο
θα βγω να πάω την βόλτα μου την πρωινή και για λίγα ψώνια που χρειάζομαι για το διήμερο.
Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Συννεφιασμένη σήμερα
η μέρα και ψιχαλίζει σιγά σιγά. Μόνο που βγήκα χωρίς ομπρέλα, καλά ντυμένος φορώντας όμως
το καπέλο μου. Αρκετός κόσμος έκανα τα ψώνια του στην πλατεία και στην Ομήρου και πολύ
λίγοι έκανα την βόλτα τους. Τα καφέ σχεδόν άδεια λόγω τις βροχής. Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα
αυτά που χρειαζόμουν και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τι μέρα μου και για το μεσημεριανό
φαγητό. Επέστρεψα σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα τρυφερό φύλλο
μαρουλιού και ετοίμασα για μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο φασολάδα ζεστή, σαλάτα κουνουπίδι
με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα και ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά. Λίγο μετά τις τρεις πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή, αφού έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να ζεσταθεί το σπίτι.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έκλεισα τα κλιματιστικά και ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά. Έχει κρύο αρκετό έξω σήμερα και συννεφιά. Ήπια δυο γουλιές καφέ,
άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω
για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Παρακολουθώ την επικαιρότητα από την
ενημέρωση, στο Ίντερνετ. Άρχισε να χαλά ο καιρός όλο και περισσότερο. Ψιχαλίζει όλο και πιο
πολύ και έχει κρύο αρκετό. Λίγο πριν τις οκτώ άναψαν τα καλοριφέρ για να ζεσταθεί το σπίτι.
Τα καναρίνια είναι στη θέση τους, μέσα στο σπίτι, στις γωνιές τους για να περάσουν την βραδιά
τους, ζεστά και ήσυχα μέχρι το πρωί. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ντύθηκα καλά, έβαλα το
καπέλο μου, γιατί ψιχαλίζει σιγά σιγά και βγήκα να πάω Σαββατόβραδο μέχρι πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο, έχουν μέσα
μόνο κόσμο αρκετό. Στην πλατεία ελάχιστος κόσμος κάνει την βόλτα του, όπως εγώ. Ελάχιστοι
κάθονται στην πλατεία, στα καφέ. Όλοι κάθονται μέσα. Έκανα την βόλτα μου, πέρασα από τον
Βενέτη, πήρα ένα καφέ Καπουτσίνο, λίγα κουλουράκια και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο
μεριά να συνεχίσω την βραδιά. Κάθισα παρέα με τον καφέ και είδα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ
στο τέλος τα νέα, τα αθλητικά και τον καιρό. Έρχονται βροχές καταιγίδες και χιόνια στα ορεινά.
Έκλεισα την τηλεόραση, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, πήρα τον καφέ μου, έβαλα τις πυτζάμες
μου και κάθισα στο κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα, μηνύματα, επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε η τελευταία μέρα και η βραδιά του
Φθινόπωρου ήπια και με λίγη ψιχάλα. Αύριο θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις
οκτώ. Καλή ανατολή στην αλλαγή της εποχής....Δεκέμβρης και χειμώνας. Καλή συνέχεια......  

No comments:

Post a Comment