Monday, December 23, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλή Κυριακή του Χειμώνα με λιακάδα και αρκετή παγωνιά το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη με χειμωνιάτικο ήλιο και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι όπως
κάθε πρωινό. Όμορφη μέρα και η σημερινή Κυριακή του Δεκέμβρη με λιακάδα και μπονάτσα.
Μόνο που τα πρωινά έχει αρκετή παγωνιά και χρειάζεται προσοχή. Έβαλα στα καναρίνια από ένα
κομμάτι μπρόκολο τρυφερό και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει
στο σπίτι ο χειμωνιάτικος ήλιος και η μέρα για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα
και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα
ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και δέκα η ώρα
μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις έντεκα ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα για βόλτα πρωινή μια και σήμερα Κυριακή είναι ανοιχτά όλα τα μαγαζιά, λόγω των γιορτών
των Χριστουγέννων. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία παρέα με την όμορφη
λιακάδα του Δεκέμβρη. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία με όλα τα μαγαζιά ανοικτά και
στολισμένα, εκτός από τα φαρμακεία. Έκανα την βόλτα μου, έριξα μια ματιά στις βιτρίνες των μαγαζιών, στην Ομήρου και στην πλατεία, ψώνισα κάτι λίγα και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό
φαγητό. Όμορφη ήταν η σημερινή Κυριακή. Κόσμος παντού με λίγα ψώνια γιορταστικά στο χέρι.
Επιστροφή σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδούσαν και τα δυο στην όμορφη λιακάδα του Δεκέμβρη, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό για
να φάω. Ένα πιάτο γιουβέτσι με κριθαράκι, σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Παρέα με τον καφέ άνοιξα
το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Επτά η ώρα, έβαλα μέσα στο σπίτι τα
καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού μέχρι το
πρωινό. Συνέχισα με γράψιμο, ενημέρωση των σελίδων μου και διάβασμα τις αθλητικής επικαιρότητας. Κυριακή σήμερα και έχουμε αρκετά αθλητικά, ποδόσφαιρο και μπάσκετ και αργότερα το βράδυ αθλητική Κυριακή. Λίγο πριν τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έβαλα
το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των ματιών, ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω μέχρι
τους δικούς μου για να δω. Πήγα τους είδα, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο
μετά της εννιά τους χαιρέτησα, μου έδωσε η αδελφή μου πολύ ωραία κουλουράκια που έφτιαξε
και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή, έφτιαξα μια κούπα τσάι με μέλι και
κάθισα να δω το τέλος του αγώνα μπάσκετ μεταξύ Άρη και Πανιώνιου για το Κύπελλο, τον
ημιτελικό. Τελικά κέρδισε ο Άρης και θα παίξει στον τελικό με τον νικητή του άλλου ημιτελικού που θα γίνει αύριο μεταξύ Παναθηναϊκού – Ολυμπιακού. Λίγο μετά τις δέκα άρχισε η αθλητική
Κυριακή, όπως κάθε Κυριακή και θα πάει μέχρι αργά, μετά τα μεσάνυχτα. Στα ενδιάμεσα που
παρακολουθώ τα αθλητικά, κάνω και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε
η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη.....

No comments:

Post a Comment