Thursday, December 12, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης, χειμωνιάτικο, με ήλιο και κρύο αρκετό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη, με κρύο, παγωνιά και χιόνια στα ορεινά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητας ζωή και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
τις μέρας και του ήλιου, που με περίμεναν. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε
πρωινό , σκούπισα και συμμάζεψα τα μπαλκόνια. Έξω έχει κρύο αρκετό. Μέσα στο σπίτι μόλις
άναψε η θέρμανση για να ζεσταθεί το σπίτι. Συμμάζεψα και τακτοποίησα το σπίτι. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και ετοιμάζω για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού σήμερα έχει κουνουπίδι καπαμά.
Πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνίας και ψώνισα κάτι λίγα για το σημερινό φαγητό. Γύρισα
στα γρήγορα σπίτι και ετοίμασα ότι χρειάζεται. Εννιά η ώρα όλα έτοιμα και αρχή με σοτάρισμα το
κρεμμύδι, ακολουθεί το κουνουπίδι και μετά όλα τ άλλα που χρειάζονται για να γίνει το κουνουπίδι καπαμά σε σιγανή φωτιά. Λιγότερο από μια ώρα και έτοιμο το φαγητό λίγο μετά τις δέκα και μισή.
Μάζεψα την κουζίνα, έπλυνα ότι χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα και τακτοποίησα την κουζίνα.
Όλα πήγαν μια χαρά, τώρα έχω φαγητό για το επόμενο τετραήμερο, γιατί έχω ακόμα από χθες
κοτόπουλο ψητό με πατάτες φούρνου. Το κουνουπίδι καπαμά θα το τρώω για σαλάτα. Έντεκα
η ώρα και ήρθε η αδελφή μου να με δει. Ήπιαμε παρέα ένα καφέ, τα είπαμε τα καθημερινά και βγήκαμε παρέα να πάμε να τακτοποιήσουμε τις δουλειές μας. Έτσι και έγινε. Ο καθένας μας πήγε
για τις δουλειές τις δικές του. Εγώ πέρασα από το φαρμακείο για τα φάρμακα που μου έγραψε να
πάρω ο ουρολόγος μου, χθες. Δεν τα είχαν και θα μου τα φέρουν το απόγευμα. Πέρασα από τον
φούρνο, ψώνισα λίγο ψωμί, δυο γιαούρτια αγελαδινά και 4 τυροπιτάκια. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και λίγο μετά τις δώδεκα ντυμένος καλά βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά
πήγα μέχρι πλατεία. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Πολλά αυτοκίνητα κυκλοφορούν, και τα Τραμ περνούν σχεδόν γεμάτα. Στην πλατεία πολύ
λίγος κόσμος κάνει την βόλτα του. Κανείς δεν κάθεται στην πλατεία έξω από τα καφέ. Όλοι κάνουν
τα λίγα ψώνια τους και γυρίζουν σπίτι στα γρήγορα, γιατί έχει κρύο αρκετό. Έκανα τη βόλτα μου,
τα ψώνια μου από τον Βενέτη και το παραδοσιακό στην Ομήρου και επέστρεψα σπίτι για το φαγητό το μεσημεριανό. Δύο η ώρα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από ένα φύλλο
τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για φαγητό. Ένα πιάτο κοτόπουλο ψητό με πατάτες φούρνου,
κουνουπίδι καπαμά,με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ βαρελίσιο κρασί. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα
για ξεκούραση μεσημεριανή. Πέντε η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα
τα μεσημεριανά πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα έξη η ώρα ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά
ντύθηκα καλά και πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο να πάρω τα φάρμακα που σίγουρα θα μου τα έχουν φέρει. Πράγματι μου έδωσαν τα φάρμακα και στα γρήγορα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω
την μέρα μου, που τώρα έγινε νύχτα λίγο μετά τις πέντε. Τακτοποίησα τα φάρμακα, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα, πίνοντας τον καφέ
μου γουλιά, γουλιά και τώρα μετά τις επτά κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους στην
ησυχία και στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι αύριο το πρωινό. έξω έχει κρύο αρκετό. Απόψε δεν
θα βγω. Θα μείνω σπίτι να δω τα αθλητικά, τις ειδήσεις, να ακούσω μουσική και να ενημερώσω
τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έτσι και έγινε. Έφτιαξα μια κούπα τσάι, γιατί είμαι ψιλό κρυωμένος και πέρασα την βραδιά μου τελειώνοντας την σημερινή μέρα και την βραδιά.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη.....

No comments:

Post a Comment