Saturday, December 7, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....

 

Καλημέρα.....καλή Παρασκευή, με χειμωνιάτικο ήλιο και κρύο αρκετό το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη, με ήλιο και μπονάτσα στην Αττική Γη.
Νωρίς σηκώθηκα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Έβγαλα έξω τα καναρίνια να περάσουν την
μέρα τους στο φως του ήλιου και τις μέρας. Τα τακτοποίησα όπως κάθε μέρα στο απάνεμο μπαλκόνι και αυτά με περίμεναν όπως κάθε πρωινό. Σκούπισα τα μπαλκόνια και τακτοποίησα τις
γλάστρες. Έβαλα σε όλες από λίγο νερό. Τώρα που χειμωνιάζει βάζω στις γλάστρες νερό κάθε
δυο μέρες. Ήπια δυο γουλιές καφέ και δέκα η ώρα βγήκα και πήγα μέχρι την μικροβιολόγο μου
για μια εξέταση INR. Τέλειωσα στα γρήγορα και επιστροφή σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από
το μανάβικο της γωνιάς και ψώνισα λίγα ακτινίδια για μένα και ένα μαρούλι για τα καναρίνια.
Γύρισα σπίτι τακτοποίησα τα ψώνια και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις δώδεκα, ντύθηκα
καλά και βγήκα να πάω για πλατεία για κάτι δουλειές που έχω και να κάνω μια βόλτα παρέα με την
χειμωνιάτικη λιακάδα. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία.
Στην πλατεία ελάχιστος κόσμος παρ όλο που σήμερα έχει χειμωνιάτικη λιακάδα και μπονάτσα.
Πολλοί λίγοι κάθονται πλατεία και κάνουν την βόλτα τους. Τα καφέ σχεδόν άδεια όλα. Έκανα την
βόλτα μου, τέλειωσα τις δουλειές μου, ψώνισα κάτι λίγα που ήθελα για το σπίτι και από πεζοδρόμιο
μεριά επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό, λίγο πριν τις δυο. Ετοίμασα ένα πιάτο μακαρόνια με κρέας κρασάτο και μανιτάρια, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι κόκκινο κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό
μαρούλι και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Όμορφα ήταν σήμερα από το πρωί η μέρα, με ήλιο
χειμωνιάτικο και μπονάτσα. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά. Νύχτωσε κανονικά, με καθαρό τον Αττικό ουρανό και φεγγαράδα.
Ήπια δυο γουλιές καφέ, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο
Ίντερνετ έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση στις
σελίδες μου τις καθημερινές. Λίγο μετά τις επτά άναψε η θέρμανση του σπιτιού. Έβαλα μέσα στο
σπίτι τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους στην ησυχία και στην ζεστασιά του σπιτιού
μέχρι το πρωινό. Συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι με γράψιμο, διάβασμα και ενημέρωση των
σελίδων μου. Λίγο πριν τις οκτώ, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, ένα ντεπόν για το κρύωμα, έβαλα
το κολλύριο για την εσωτερική πίεση στα μάτια, ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω μέχρι τους
δικούς μου για να δω. Σε λίγο ήμουν στους δικούς μου. Ήπια ένα καφέ, τα είπαμε τα καθημερινά
και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι, κάνοντας και μια βόλτα από τους
δρόμους της γειτονιάς μου. Επιστροφή σπίτι, έκανα ένα τσάι και άνοιξα την τηλεόραση και είδα
τα νέα προς το τέλος στον ΣΚΑΪ και τον καιρό. Τηλεόραση τέλος. Άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα
στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και στην επικαιρότητα και ενημερώνω τις σελίδες μου
τις καθημερινές. Ρίχνω πότε πότε ματιές στην μετάδοση του αγώνα μπάσκετ του Παναθηναϊκού
για την Euroleague με τον Ερυθρό Αστέρα. Τελικά ο Παναθηναϊκός νίκησε τον Ερυθρό Αστέρα
για την Euroleague του Μπάσκετ με 69-63 και προκρίθηκε στους 16. καλή συνέχεια. Όλα πήγαν
καλά στο τέλος για τον Παναθηναϊκό. Χρειάζεται πολύ δουλειά για να γίνει η ομάδα που ξέραμε.
Μακάρι να πάνε όλα καλά για τον Παναθηναϊκό που αγαπάμε. Όμορφα πέρασε και απόψε η βραδιά
στη ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού, με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων
των καθημερινών. Αύριο και πάλι τα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη.....

No comments:

Post a Comment