Friday, December 6, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης με λιακάδα χειμωνιάτικη και κρύο αρκετό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη με ήλιο χειμωνιάτικο και καλό καιρό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, παρ όλο που είναι παγωμένο το νερό της βρύσης και έφτιαξα τον καφέ
μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή
ποιότητα ζωής και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό, ντυμένος καλά γιατί έχει κρύο τώρα το πρωινό.
Έβγαλα έξω τα καναρίνια που με περίμεναν και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Καθαρισμός
κλουβιών, αλλαγή φρέσκιας τροφής, μπρόκολο και μαρούλι και ξηράς τροφής, σπόρους και βιταμίνες, αλλαγή πόσιμου νερού. Σκούπισα τα μπαλκόνια και τακτοποίησα τις γλάστρες βάζοντας
σε όλες από λίγο νερό, κάθε δυο μέρες τα πρωινά. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι, άνοιξα τις τζαμόπορτες
να μπει λίγο ο ήλιος και ο αέρας του χειμώνα για να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα παξιμάδια του λαδιού για πρωινό και ήπια
ένα Ντεπόν γιατί είμαι λίγο κρυωμένος. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα
τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έβρασα 6 αυγά
να γίνουν σφιχτά και τα έβαλα στο κρύο νερό να κρυώσουν για να τα βάλω στο ψυγείο για να έχω
να τρώω ένα κάθε μεσημέρι μαζί με το φαγητό μου. Το ασπράδι μόνο. Όμορφη είναι η σημερινή
μέρα. Χειμωνιάτικη με κρύο αρκετό και ήλιο. Λίγο μετά τις έντεκα ετοιμάστηκα να βγω να πάω
την κόρη μου να δω και τον εγγονό μου στο σπίτι τους. Βγήκα και με το Τραμ σε δέκα λεπτά πήγα
μέχρι τον Νέο Κόσμο που μένουν. Τους είδα και τους δυο, κάθισα ήπια ένα καφέ, τα είπαμε λίγο
με την κόρη μου τα καθημερινά, είδα και τον μικρό που έγινε 11 ημερών, τον τάισε με το γάλα της
η κόρη μου και όλα μια χαρά, μαμά και γιος. Έμεινα μέχρι τις μία, τους χαιρέτησα με αγάπη και έφυγα και επέστρεψα σπίτι πάλι με το Τραμ σε λίγα λεπτά. Όλα πήγαν μια χαρά σήμερα και το
πρωινό μου καλύτερα. Στη στάση του Νέου Κόσμου που περίμενα το Τραμ για επιστροφή στο
σπίτι, πήρα από απέναντι ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή σπίτι λίγο μετά τις μία
και ετοιμασία για μεσημεριανό φαγητό. Έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού στα καναρίνια
και ετοίμασα ένα πιάτο μακαρόνια με μοσχάρι κρασάτο, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί και ένα
αυγό βραστό, σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί που πήρα πριν λίγο και ένα ποτήρι κόκκινο
κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Πολύ όμορφη η σημερινή μέρα αλλά έχει κρύο
αρκετό ακόμα. Χειμώνας μας έπιασε. Έξη η ώρα και έγερση παρέα με σκοτάδι, καθαρό τον Αττικό
ουρανό, με φεγγαράδα, αστροφεγγιά και μπονάτσα. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά. Κρύο έχει αρκετό, σε λίγο θα ανάψουν τα καλοριφέρ για να ζεσταθεί
το σπίτι. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά γρήγορη στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Επτά και μισή, έβαλα μέσα τα καναρίνια στη θέση τους για να περάσουν την βραδιά
τους στη ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού. Άναψαν τα καλοριφέρ και το σπίτι άρχισε να ζεσταίνει. Λίγο πριν τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, ντύθηκα και βγήκα να πάω μέχρι τους
δικούς μου για να δω και να κάνω και την βόλτα μου καλά ντυμένος γιατί έχει κρύο αρκετό. Βγήκα
και από τους δρόμους της γειτονιάς πήγα μέχρι τους δικούς μου. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά,
ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Κρύο έχει αρκετό, με καθαρό τον Αττικό ουρανό και μπονάτσα. Επιστροφή σπίτι, έφτιαξα ένα τσάι γιατί είμαι λίγο κρυωμένος και κάθισα να δω το παιχνίδι Μπάσκετ για την Euroleague Μπάγερν – Ολυμπιακός στην ΔΤ. Ήπια ένα Ντεπόν και συνεχίζω την βραδιά στο σπίτι
βλέποντας τον αγώνα Μπάσκετ. Τελικά ο Ολυμπιακός νίκησε την Μπάγερν Μονάχου μετά από
ένα καταπληκτικό παιχνίδι. Μπάγερν Μ. - Ολυμπιακός 103-105. Μπράβο στον Ολυμπιακό.
Είναι ο καλύτερος. Καλή συνέχεια. Η ώρα κοντεύει μεσάνυχτα. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη.
Του Αγίου Νικολάου ξημερώνει, του προστάτη των ναυτικών όλου του κόσμου.
Καλά ταξίδια στους ποντοπόρους όλου του κόσμου.....

No comments:

Post a Comment