Monday, December 16, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής με ήλιο χειμωνιάτικο και μπονάτσα του Δεκέμβρη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη, που είναι μια πολύ όμορφη Κυριακή
ηλιόλουστη του Δεκέμβρη. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την όμορφη Κυριακή
του Δεκέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ
μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή
ποιότητα ζωής και συνέχισα το Κυριακάτικο πρωινό. Έβγαλα έξω, στο απάνεμο μπαλκόνι τα
καναρίνια, στο φως της μέρας και του ήλιου για να περάσουν την μέρα τους. Τα τακτοποίησα
όπως κάθε πρωινό, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό σε όλες τις
γλάστρες μια που σήμερα έχει όμορφη λιακάδα. Συμμάζεψα το σπίτι, άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες
για να μπει στο σπίτι ο ήλιος και το φως του Δεκέμβρη για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού
και συνέχισα το πρωινό μου στο σπίτι. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα λίγα παξιμάδια με βούτυρο,
ήπια το γάλα μου για πρωινό και άνοιξα το κομπιούτερ δέκα η ώρα και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα
μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Όμορφη μέρα η σημερινή Κυριακή του Δεκέμβρη. Όμορφα για βόλτα, παραλία η
πλατεία. Λίγο μετά τις έντεκα βγήκα και με το Τραμ πήγα μέχρι τον Νέο Κόσμο για να δω τον
εγγονό μου και την κόρη μου. Πήγα, τους είδα όλους, ήπια τον καφέ, ο εγγονός μου έτρωγε το
γάλα της μαμάς τους, είπαμε τα καθημερινά και τα Κυριακάτικα και μία η ώρα τους χαιρέτησα
και έφυγα για επιστροφή στην βάση μου. Πήρα πάλι το Τραμ από τον Νέο Κόσμο και κατέβηκα
πλατεία Νέας Σμύρνης μια που ήταν όμορφη η μέρα. Πολύς κόσμος στην πλατεία σήμερα, ήταν
και τα μαγαζιά σχεδόν όλα ανοιχτά. Γεμάτη η πλατεία και τα καφέ από μικρούς και μεγάλους.
Όλοι έκαναν την βόλτα τους, η κάθονταν πλατεία, η σε κάποιο καφέ με την παρέα τους. Έκανα την
βόλτα μου, ψώνισα κάτι λίγα από τον Βενέτη και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα ένα πιάτο
κοτόπουλο ψητό με κριθαράκι γιαχνί, σαλάτα με τυρί και ένα αυγό, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα
μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα παξιμάδι του
λαδιού και άνοιξα το κομπιούτερ μου για να συνεχίσω το απόγευμα μου. Μπήκα στο Ίντερνετ
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου.
Η ώρα πήγε λίγο μετά τις επτά. Πολύ όμορφη χειμωνιάτικη βραδιά. Βραδιά για έξοδο νυκτερινή.
Έβαλα μέσα στο σπίτι, τα καναρίνια, στη θέση που τα βάζω κάθε βράδυ για να περάσουν την βραδιά τους στην ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια
μου τα βραδινά και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι με διάβασμα, γράψιμο και παρακολούθηση
όλων των αθλητικών της ημέρας. Αθλητική Κυριακή σήμερα μέχρι τα μεσάνυχτα και πιο πέρα.
Έτσι πέρασε όμορφα και αυτή η μέρα και η βραδιά, στην ησυχία και στην ζέστη του σπιτιού.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια
μέρα και εβδομάδα του Δεκέμβρη.....χαλάει όμως ο καιρός τις επόμενες ημέρες με κρύο, βροχές
και χιόνια στα ορεινά. Καλή συνέχεια του χειμώνα !

No comments:

Post a Comment