Sunday, December 8, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....




Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου με ήλιο, πρωινό, χειμωνιάτικο και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη με χειμωνιάτικο καιρό, αλλά καλό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Έβγαλα έξω τα καναρίνια που με περίμεναν,
στο φως του ήλιου και της μέρας. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως
κάθε πρωινό. Σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα και πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό.
Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ήπια
το γάλα μου για πρωινό. Λίγο μετά τις δέκα συννέφιασε ο Αττικός ουρανός με σύννεφα της βροχής.
Πήρα τον καφέ μου, άνοιξα το κομπιούτερ, κάθισα και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα μηνύματα,
επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Η ώρα πλησιάζει 12.
Έτοιμος για να βγω την βόλτα μου για λίγα ψώνια που χρειάζομαι. Καλή είναι η μέρα σήμερα
χωρίς αέρα και κρύο πολύ. Μόνο που έχει συννεφιά της βροχής. Πριν λίγο ψιχάλιζε και όλα είναι
έξω βρεμένα. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα προς πλατεία από τον μέσα δρόμο. Έριξα μια ματιά στις
βιτρίνες των μαγαζιών, ψώνισα αυτά που ήθελα και κατηφόρισα προς πλατεία να ρίξω μια ματιά
και να επιστρέψω σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Λίγος κόσμος στην πλατεία και στα καφέ.
Χειμώνας πια και όλοι μαζεύτηκαν στα σπίτια. Δεν πολύ κυκλοφορεί ο κόσμος. Λίγοι ψωνίζουν,
γιατί δεν υπάρχουν χρήματα και διάθεση. Από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι. Επιστροφή και ετοιμασία για φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρούλι
τακτοποίησα τα ψώνια και ετοίμασα ένα πιάτο αρνάκι φρικασέ, που ψώνισα πριν λίγο, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί βαρελίσιο που πήρα σήμερα για να
το δοκιμάσω. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή, παρέα με την ησυχία και την ζεστασιά του
σπιτιού. Έξη η ώρα και έγερση. Νύχτωσε κανονικά, με κρύο αρκετό. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, ένα ντεπόν και ένα ποτήρι νερό και παρέα με την κούπα
του καφέ και τον καφέ άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις επτά
έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού μέχρι το πρωινό. Έχει κρύο αρκετό και κρυώνουν και αυτά. Πριν λίγο άναψαν
την θέρμανση στο σπίτι για να ζεσταθεί και συνεχίζω την Σαββατιάτικη βραδιά στο σπίτι, με
ενημέρωση των σελίδων μου και παρακολούθηση των αθλητικών. Όμορφα είναι στο σπίτι και απόψε το βράδυ. Παρέα με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου συνοδεία μουσικής και τραγουδιών από τις μουσικές σελίδες. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη που σε λίγο ξημερώνει, Κυριακή......

No comments:

Post a Comment