Tuesday, December 17, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας. Καλή βδομάδα του Δεκέμβρη με λιακάδα χειμωνιάτικη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα του χειμώνα με λιακάδα και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως του
ήλιου και της μέρας. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό και συνέχισα τις
πρωινές δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα και συμμάζεψα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις
γλάστρες και κλάδεψα όσες χρειάζονταν κλάδεμα. Άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες. να μπει ο ήλιος
και η μέρα στο σπίτι, για αλλαγή τις ατμόσφαιρας. Τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα ένα ακτινίδιο,
λίγα παξιμάδια του λαδιού, ήπια το γάλα μου για πρωινό και δυο γουλιές καφέ. Λίγο μετά τις δέκα
ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω μέχρι την Αθήνα, με το Τραμ, για βόλτα και λίγα ψώνια που
θέλω για το σπίτι, μια που είναι όμορφη η μέρα. Πήρα το Τραμ και σε λίγη ώρα ήμουν στην Αθήνα
στο Σύνταγμα. Έκανα την βόλτα μου, έριξα μια ματιά στα καταστήματα που ήσαν όλα χωρίς
πελατεία. Το κέντρο με πολύ λίγο κόσμο, λίγο πριν τις έντεκα. Πήρα ένα κουλούρι φρέσκο και το
έφαγα περπατώντας. Έκανα τα λίγα ψώνια μου και μετά τις έντεκα και μισή πήρα το Τραμ από το
Σύνταγμα και ήρθα στην πλατεία της Νέας Σμύρνης. Βολτάρισα για λίγο, έριξα μια ματιά στα
μαγαζιά, ψώνισα κάτι λίγα από τον Βενέτη και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στο σπίτι και στα καναρίνια και βγήκα για να πάω
μέχρι τον Βερόπουλο για λίγα ψώνια. Έκανα στα γρήγορα τα ψώνια μου και από πεζοδρόμιο μεριά
επέστρεψα στα γρήγορα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πήρα από το μανάβικο
της γωνιάς ένα μπρόκολο μικρό για τα καναρίνια και ένα μαρούλι. Επέστρεψα σπίτι και δυο η ώρα
ετοίμασα ένα πιάτο, κοτόπουλο ψητό, με πατάτες φούρνου, που πήρα από τον Βερόπουλο, σαλάτα
με τυρί, ένα αυγό βραστό, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έγερση, λίγο πριν τις έξη. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου
τα απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ, ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω πλατεία που είναι
ο γιατρός μου ο παθολόγος. Του πήγα τα αποτελέσματα τις αξονικής, άνω και κάτω κοιλίας για να τα δει. Του τα άφησα και έφυγα επιστρέφοντας στο σπίτι. Θα τα δει και θα με πάρει τηλέφωνο για
να μου πει αν όλα είναι καλά, η χρειάζεται να κάνουμε κάτι. Επιστροφή σπίτι και συνέχεια της
βραδιάς, με γράψιμο, διάβασμα και ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Έτοιμος, ντυμένος καλά για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Πήγα λίγο μετά τις
οκτώ, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και η αδελφή μου πήρε τον γιατρό για να μάθει
αν είναι καλά τα αποτελέσματα της αξονικής. Θα την ενημερώσει ο ίδιος μόλις τα δει αύριο.
Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή, έκανα
μια κούπα τσάι, είδα τα νέα προς το τέλος στον ΣΚΑΪ και τον καιρό, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα
στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις
σελίδες μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε η μέρα και βραδιά με χειμωνιάτικη συννεφιά τώρα το
βράδυ και αρκετό κρύο. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη....

No comments:

Post a Comment