Wednesday, December 18, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης. Χειμωνιάτικο με συννεφιά και κρύο αρκετό το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα,
ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της
μέρας, αλλά χωρίς ήλιο. Σήμερα δεν έχει ήλιο από νωρίς το πρωί, γενική συννεφιά Χειμωνιάτικη
στον Αττικό ουρανό με κρύο αρκετό, τουλάχιστον τώρα το πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό, στο απάνεμο μπαλκόνι του
σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια και τακτοποίησα τις γλάστρες. Άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες
να μπει το φως της μέρας και ο χειμωνιάτικος αέρας, στο σπίτι, για αλλαγή τις ατμόσφαιρας του
σπιτιού. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια, ήπια και το γάλα μου για πρωινό και συνεχίζω
την μέρα μου με τις δουλειές του σπιτιού τις καθημερινές. Μισή ώρα μετά τις δέκα άνοιξα το
κομπιούτερ μου, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και ένα μια μικρή ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Καλή είναι η μέρα, με μπονάτσα
χειμωνιάτικη και συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό. Έντεκα και μισή βγήκα καλά ντυμένος, γιατί
έχει κρύο πολύ, πήρα το Τραμ και πήγα μέχρι τον Νέο Κόσμο την κόρη μου για να δω και το
εγγόνι μου που κάθε μέρα που περνά όλο και μεγαλώνει. Πλησιάζει να κλείσει 1 μήνα από την
γέννησή του. Πήγα στα γρήγορα γιατί έχει κρύο και ψιχαλίζει. Όλη η ομάδα μια χαρά με επίκεντρο
τον εγγονό μου τον καταπληκτικό που τον ταΐζει τώρα η κόρη μου. Κάθισα, ήπια μια κούπα καφέ,
τους είδα και μία η ώρα τους χαιρέτησα και έφυγα για επιστροφή στην πλατεία. Όλα καλά, αλλά
κρύο πολύ. Πέρασα από το χασάπικο και ψώνισα, λίγα κεμπάπ και λουκάνικα για να τα κάνω
γιουβέτσι με κριθαράκι. Πήρα το Τραμ και σε λίγο πλατεία Νέας Σμύρνης. Έκανα την βόλτα μου
στην πλατεία, που ήταν σχεδόν άδεια, λόγω χειμωνιάτικου καιρού, με τα καφέ να έχουν από λίγο
κόσμο μόνο μέσα γιατί έξω έχει κρύο και ψιχαλίζει. Ψώνισα φαγητό από τον Βενέτη χοιρινό με
μπόλικο σέλινο και σελινόριζα και πέρασα από το κουρείο μου, κουρεύτηκα μια που δεν είχε
κόσμο και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά για το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή λίγο
πριν τις δυο, έπλυνα λίγο το κεφάλι μου, μετά το κούρεμα, έκανα και ένα ντους ζεστό μια που
είχε ανάψει η θέρμανση του σπιτιού, τακτοποίησα τα ψώνια και ετοίμασα για το μεσημεριανό
φαγητό. Ένα πιάτο χοιρινό με σέλινο, σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ
κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα στα καναρίνια μια ματιά, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ξεκούραση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου
τα απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έπλυνα τα πιατικά. Έξω έχει σήμερα κρύο αρκετό
με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό. Είναι η βραδιά για να κάτσεις στην ζεστασιά του σπιτιού.
Επτά η ώρα και πίνοντας τον καφέ μου, γουλιά, γουλιά διαβάζω στο Ίντερνετ τα μηνύματα την
επικαιρότητα και ενημερώνω τις σελίδες μου, ακούγοντας μουσική και τραγούδια από τις μουσικές
σελίδες. Σήμερα δεν έχει βραδινή έξοδο, έχει σπίτι, γράψιμο, διάβασμα, τηλεόραση και Ίντερνετ.
Καλή συνέχεια στην ησυχία και στην ζεστασιά του σπιτιού. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα στο
σπίτι τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους μέχρι το πρωινό. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έξω έχει κρύο αρκετό. Στο σπίτι είναι όμορφα, ζεστά και ήσυχα. Είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ
μέχρι λίγο μετά τις δέκα, έφτιαξα μια κούπα τσάι και συνέχισα την βραδιά μου στο Ίντερνετ με
ενημέρωση των σελίδων μου ρίχνοντας ματιές στη επικαιρότητα που δεν σταματά.
Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά μου. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο
πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη......

No comments:

Post a Comment