Thursday, December 26, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλά Χριστούγεννα 2013 με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό χωρίς κρύο.
Καλή ανατολή στην Γέννηση του Χριστού όλου του κόσμου....Καλά Χριστούγεννα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια, που τα είχα μέσα στο σπίτι, στο φως της μέρας και του ήλιου, μόνο που σήμερα έχει
ήλιο κατά διαστήματα. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Τους έβαλα από
ένα κομμάτι τρυφερό μπρόκολο για να τσιμπολογούν. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια,
έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι η μέρα και ο ήλιος
των Χριστουγέννων. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ,
έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια και άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια
ματιά στα μηνύματα και στις ευχές στο face και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Δώδεκα η ώρα ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω να χαιρετήσω τους δικούς μου και να φάμε το
μεσημέρι των Χριστουγέννων όλοι μαζί. Πέρασα από το ανθοπωλείο της γειτονιάς και τους πήρα
λίγα λουλούδια για την γιορτή των Χριστουγέννων. Όμορφη η μέρα των Χριστουγέννων στην
Αττική, με ήλιο και μπονάτσα προς το παρόν. Πήγα στου δικούς μου, τους ευχήθηκα καλές γιορτές,
καλά Χριστούγεννα, ήπια ένα καφέ μικρό, φάγαμε όλοι μαζί γιορτινά και λίγο πριν τις τρεις έφυγα
και επέστρεψα σπίτι για την μεσημεριανή ξεκούραση. Ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα
για ξεκούραση, αφού πρώτα έριξα μια ματιά στα καναρίνια. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Όμορφα πέρασα σήμερα την μέρα
των Χριστουγέννων. Τώρα παρέα με τον καφέ μου περνάω το απόγευμα μου στο σπίτι, με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα, ήπια τα
χάπια μου τα βραδινά και συνεχίζω στο σπίτι την βραδιά. Έβαλα μέσα στο σπίτι στη θέση τους τα
καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού μέχρι το
πρωινό. Σήμερα δεν θα βγω για βραδινό περίπατο. Θα κάτσω σπίτι ν ακούσω μουσική, να διαβάσω,
να γράψω και να ενημερώσω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Λίγο πριν τις εννιά άνοιξα την TV
να δω την επικαιρότητα στον ΣΚΑΪ. Κάθισα με τον καφέ μου συντροφιά μέχρι λίγο μετά τις δέκα
και είδα τον ΣΚΑΪ. Έκλεισα την τηλεόραση και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω την βραδιά
μου. Έφαγα ένα γιαούρτι με μέλι και κάθισα στο κομπιούτερ και συνεχίζω την βραδιά ακούγοντας
και γράφοντας τραγούδια και μουσική από τις μουσικές σελίδες. Λίγο μετά τις έντεκα έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, τα μηνύματα και στο face.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη που έρχεται με καταιγίδες χιόνια και βροχές.
Καλό ξημέρωμα......

No comments:

Post a Comment