Tuesday, December 31, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας και τις τελευταίας βδομάδας του Δεκέμβρη.
Καλή ανατολή στην τελευταία Δευτέρα του Δεκέμβρη, με χειμωνιάτικο ήλιο και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με λιακάδα και καλό καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και ένα Ντεπόν, για καλή
ποιότητα ζωής και για καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω στο φως της μέρας και του ήλιου τα
καναρίνια για να περάσουν την μέρα τους και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού
όπως κάθε πρωινό. Όμορφη μέρα και η σημερινή, με αρκετά ζεστό καιρό γι αυτή την εποχή.
Έκανα όλες τις πρωινές δουλειές του σπιτιού και λίγο πριν τις έντεκα έτοιμος να πάω να δω την
κόρη μου και τον εγγονό μου που κοντεύει να σαραντίσει. Καλό πρωινό σε όλους. Λίγο πριν τις
έντεκα βγήκα, πήρα το Τραμ και πήγα μέχρι το Νέο Κόσμο που μένει η κόρη μου να την δω και
να δω και τον εγγονό μου. Στα γρήγορα πήγα γιατί με το Τραμ είναι κοντά και γρήγορα. Κάθισα
μέχρι τις μία, τους είδα, είναι μια χαρά ο μπέμπης, κοντεύει να σαραντίσει , τους χαιρέτησα και
επέστρεψα πλατεία Νέα Σμύρνη. Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα κάτι που ήθελα από τον Βενέτη
και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από το καφέ της γειτονιάς,
πήρα ένα καπουτσίνο διπλό για το βράδυ και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο βραστό με λαχανικά εποχής, σαλάτα με τυρι και ένα αυγό βραστό, φρέσκο ψωμί και
ένα ποτήρι άσπρο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Σκοτείνιασε κανονικά. Με τον
απογευματινό ουρανό καθαρό και μπονάτσα. Όμορφη θα είναι η αποψινή βραδιά, η προ τελευταία
του Δεκέμβρη. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια, στη θέση τους, να περάσουν
την βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό. Παρέα με τον καφέ και το Ίντερνετ
περνάω την βραδιά στο σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος για να βγω να πάω να δω
για λίγο τους δικούς μου και να κάνω την βόλτα μου την βραδινή. Ήπια τα χάπια μου, έβαλα το
κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των ματιών και βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς μου από
τους ήσυχους και καθαρούς δρόμους της γειτονιάς. Πήγα, τους είδα, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις
εννιά, τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ
έφαγα ένα γιαούρτι με μέλι, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η σημερινή
μέρα και η βραδιά. Αύριο τελευταία μέρα του Δεκέμβρη και του χρόνου που φεύγει του 2013.
θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην τελευταία μέρα της χρονιάς που φεύγει....
Καλή χρονιά σε όλους με αγάπη, ευτυχία και κατανόηση...
Ευχές για ένα κόσμο καλύτερο με μέλλον και αισιοδοξία....ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ το 2014

No comments:

Post a Comment