Friday, December 20, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, χειμωνιάτικο, με κρύο και συννεφιασμένο ουρανό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη, μια ανάσα από τα Χριστούγεννα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με συννεφιασμένο ουρανό
και κρύο αρκετό το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια. Έβγαλα έξω τα καναρίνια, στο φως της μέρας και της
συννεφιάς, για να περάσουν την μέρα τους στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού όπως κάθε πρωινό.
Τα τακτοποίησα κανονικά, σκούπισα και συμμάζεψα τα μπαλκόνια και έριξα λίγο νερό στις
γλάστρες, γιατί τώρα είναι χειμώνας και δεν χρειάζονται πολύ νερό. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι
και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει το φως τις μέρας και ο χειμωνιάτικος αέρας για ν αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα λίγα κριτσίνια για πρωινό και ετοίμασα
ότι χρειάζεται για να μαγειρέψω γιουβέτσι με κριθαράκι. Δέκα η ώρα και όλα έτοιμα για το μαγείρεμα. Έναρξη με το σοτάρισμα του κρεμμυδιού, του σκόρδου και στην συνέχεια του κρέατος.
Μετά ότι άλλο χρειάζεται για να γίνει το φαγητό, στο τέλος το κριθαράκι για να γίνει το γιουβέτσι
ζουμερό με ψήσιμο σιγανό για να γίνει νόστιμο. Δώδεκα η ώρα όλα θα είναι έτοιμα και καλή όρεξη. Κατά την διάρκεια του μαγειρέματος άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα
τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφα είναι στο σπίτι
τώρα το πρωινό, έξω έχει κρύο και χειμωνιάτικο καιρό. Τα καναρίνια μου κρατάνε παρέα και τα δυο με το κελάηδημά τους τσιμπολογώντας συνεχώς. Λίγο πριν τις δώδεκα και έτοιμο το φαγητό
καλά ψημένο και νόστιμο. Το κριθαράκι θα το βράσω λίγο πριν το φαγητό το μεσημεριανό και θα
το ρίξω μαζί με το κρέας στην κατσαρόλα για να μείνει ζουμερό. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος για
να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Ντύθηκα καλά και βγήκα με την χειμωνιάτικη
λιακάδα να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Πήγα τους είδα, κάθισα, ήπια ένα καφέ, είπαμε
τα καθημερινά και λίγο μετά τις μια έφυγα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω το μεσημέρι μου.
Επιστροφή σπίτι και ετοίμασα να φτιάξω το κριθαράκι για το γιουβέτσι. Έβρασα λίγο το κριθαράκι
και το έριξα στην κατσαρόλα με το κρέας και την σάλτσα, ανακάτεψα λιγάκι, άφησα να πάρει το
φαγητό λίγες βράσεις σε σιγανή φωτιά και έτοιμο το γιουβέτσι. Δυο η ώρα ετοίμασα ένα πιάτο
γιουβέτσι με λίγη παρμεζάνα, σαλάτα με τυρί και ένα αυγό, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο
κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και τακτοποίησα
την κουζίνα. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που με περίμεναν, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Πέντε η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ντύθηκα καλά να βγω να πάω μέχρι τον παθολόγο μου να πάρω τις εξετάσεις
τις άνω και κάτω κοιλίας που τις είχα αφήσει να τις δει. Πήγα τις πήρα, μου είπε ότι όλα είναι καλά
να μην ανησυχώ, του ευχήθηκα καλές γιορτές και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω το απόγευμα
μου. Στην επιστροφή πήρα ένα καφέ καπουτσίνο από τον Βενέτη τις πλατείας και επέστρεψα σπίτι.
Επιστροφή σπίτι έξη η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα
μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα τα αθλητικά, την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Πέρασε η ώρα στη ζεστασιά του σπιτιού. Λίγο πριν τις οκτώ, ήπια
τα χάπια και ντύθηκα καλά για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω και να τους πάω
δυο μερίδες φαγητό για αύριο Γιουβέτσι με κριθαράκι. Πήγα στα γρήγορα γιατί έχει κρύο παρ όλο
που είναι μπονάτσα. Τους είδα, τους έδωσα το φαγητό, κάθισα λίγο, ήπια ένα καφέ μικρό και λίγο
μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και έφυγα για να επιστρέψω σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή στη ζεστασιά του σπιτιού, έχει ανάψει και η θέρμανση του σπιτιού και παρέα με τον
καφέ, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Παρακολουθώ πότε πότε τον αγώνα μπάσκετ του
Παναθηναϊκού με την Μακάμπι για το Euroleague που παίζουν στο ΟΑΚΑ. Ο Ολυμπιακός
έπαιζε στην Πολωνία. Κέρδισε με 91-80 και τερμάτισε αήττητος στον όμιλό του. Απογοητευτική
η εμφάνιση του Παναθηναϊκού. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά, αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη.....
Τελικά Παναθηναϊκός – Μακάμπι 55-68. απογοητευτική εμφάνιση, η εμφάνιση του ΠΑΟ

No comments:

Post a Comment